Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DKO - ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal DKO - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO - ONE   Deal DKO - ONE Emptyzo 11 feb - 21:00:33

Naar DKO:
Sivakov+Landa

Naar ONE:
Ganna+Pacher

Op WK3 had ik ff weinig onderhandelingsmateriaal omdat ik vrij veel vertrouwen heb in mn huidige renners. Toen besloten dat ik eigenlijk niet de grootste Gannafan ben en daarmee wat opties gaan verkennen. Het liefst scorende talenten. Bagioli, van Gils en Sivakov had ik interesse in bij Bert maar die eerste 2, daar kwamen we niet helemaal uit. Toen bij Landa uitgekomen als bijvangst naast Sivakov. Eigenlijk wat oud voor mijn toch al bejaarden team maar denk dat hij in oa de Vuelta nog wel wat gaat scoren. Gaat veel knechen voor Evenepoel daarnaast maar zoals hij bij Ineos heeft bewezen kan hij ook in iemands schaduw punten scoren.

Sivakov is natuurlijk gekend, eind vorig jaar weer heel goed. Ik denk renner met heel hoog potentieel als hij is wat langere periodes valpartijen enz kan vermijden. Die gok neem ik graag.

Pacher is een pasmunt om deze deal in balans te brengen. Ik wilde m nog wel houden, gaat nog wel wat sprokkelen en denk dat hij zn goede 2022 nog weleens gaat herhalen want is een laatbloeier en had in 2023 echt vanalles. Maar in deze grotere deal wilde ik m wel inzetten.

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal DKO - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - ONE   Deal DKO - ONE Emptyzo 11 feb - 21:09:50

Deal akkoord. Prima samengevat.

Met Sivakov en Landa weet je het maar nooit. Sivakov al weer in de lappenmand. Ganna is een alleskunner en denk dat hij nog een stapje kan maken. Pacher zie ik dit jaar ook wel weer terugkomen op het oude niveau.

Sivakov voor 150M gekocht. Landa nu SV van 105, moet max naar 130M in waarde kunnen.
280M aan de verkoopkant
Pacher=40M in waarde voor mij. Ganna gaat dan naar 115SV verwacht ik. Dan moet ik nog 125M aan punten binnenhalen. Dit jaar had hij 750. Dan moet hij nog gaan halen: 4167 punten. Dat is 5,5 jaar met deze score. Hij is 27,5 nu.

Belangrijkste overweging is dat ik top 10 wil gaan proberen te halen. Daar verwacht ik dan meer zekerheid bij Ganna en Pacher te gaan halen.

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DKO - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum