Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal BOR - PDM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

Deal BOR - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR - PDM   Deal BOR - PDM Emptywo 14 feb - 16:04:07

Naar BOR: Arne Marit + Matteo Mosschetti
Naar PDM: Dylan Groenewegen + 7,5 miljoen

Valentijnsdeal waarbij ik hink op twee gedachten. Ik maak een klein verlies op M & M, maar kan daarbij wel een absolute en bewezen kopman inlijven. Groenewegen behoeft geen uitleg. Absolute kopman bij Jayco in de Tour en belangrijkste sprintkoersen. 105 SV en zal nog wel paar jaar wat prijzengeld binnen rijden. Zit voor 145 in de deal.

Marit vind ik het lastigste om te laten gaan. Wanty heeft een mooi plan met hem en met dat in mijn hoofd heb ik hem ook gehaald. Als hij inderdaad de route van Thijssen gaat volgen kan hij makkelijk meer waard worden dan de 80isch in deze deal.

Mosschetti had ik ook graag gehouden. Scoort ondanks zijn grillige prestaties jaarlijks toch 250 punten. Als kopman van een kleine ploeg die niet al te veel wildcards krijgt rijdt hij echter minder grote koersen. Zal meer sprokkelen blijven voor hem. 70 is daarmee een heel redelijk bedrag en ook mijn aankoopwaarde vroig jaar om en nabij.

Kortom; ik lever behoorlijk in op potentie en pak wat verlies op eerdere aankopen. Ik krijg er een toprenner voor terug en daarmee ook wat meer zekerheid.

Happy Valentine Hofsje!

Jappe666 en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 614
Join date : 09-11-19
Age : 35

Deal BOR - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR - PDM   Deal BOR - PDM Emptywo 14 feb - 16:59:37

Deal klopt

Tijdje getwijfeld of ik Dylan wilde verkopen of toch wilde behouden en wetende dat Torsten hem graag in zijn team wilde hebben toch overstag gegaan

Als eerste Moschetti ,tot dus ver prima begonnen dit jaar , 2de in Almeria achter Kooij maar voor Trentin en De Lie wat gewoon een prima resultaat is ,krijgt hopelijk dit jaar een nog wat beter programma bij Q36 ,wat nog meer punten voor hem kan opleveren ,en krijgt zeker nog veel sprintkansen bij zijn team

Marit mooi potentieel ook ,aardig zwaar programma nu al geweest voor hem ,straks naar de UAE Tour waar hij voor zijn kansen mag gaan
Samen kunnen beide sprinters voor evenveel punten of meer dan Groenewegen scoren
En beide zijn nog een stukje jonger dan Dylan dus ben wel benieuwd naar hun potentieel

Dylan is jammer om hem te zien gaan maar voor de langere termijn miss wat beter voor mijn team ,hopelijk pakt het goed voor me uit


Jij ook happy Valentine Flowtosti

Jappe666 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BOR - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: