Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TIR - BIA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Timodej

Timodej

Deal TIR - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIR - BIA   Deal TIR - BIA Emptyma 21 okt - 15:52:23

Naar TIR: Guillermo Thomas Silva
Naar BIA: Carl F Hagen + Konovalovas + 25

Mijn pareltje Guillermo Silva gaat het team verlaten. Heel vroeg in het seizoen voor een prikkie kunnen oppikken, maar vriend en vijand verbaast hij met zijn resultaten. Rijdt het hele seizoen onwijs constant in de punten in de kleinere wedstrijden. Als 22 jarige neo pakt hij bijna 200 punten. De op 2 na best scorende neo van het jaar. Komend jaar nog steeds onder de vlag van Caja Rural zal hij ongetwijfeld wel zijn punten blijven scoren. Hopelijk voor Patrick kan hij dit voortzetten en uitbreiden bij zijn volgende, naar alle waarschijnlijkheid, WT ploeg.

Naar ons terug komt (hopelijk) 71M aan stopvergoeding en cash. Zo heb ik toch nog enige speelruimte voor de neo's, als ik dat geld weet te behouden tenminste.

Patrick, je eerste berichtje over Silva was al op 2 maart. Mijn eerste bod van 30M wees je toen nog af, maar met zijn resultaten nam ook zijn prijs toe. Desondanks bleef je volhardend, wat me uiteindelijk heeft doen besluiten hem te verkopen, zelfs iets onder de prijs die ik er eigenlijk voor wilde.
Heel veel succes met hem. We zullen samen juichen wanneer hij het goed blijft doen.

Peter Post Forever en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal TIR - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - BIA   Deal TIR - BIA Emptyma 21 okt - 19:31:31

Deal klopt. Dit was er inderdaad 1 van de lange adem. Maar ben erg blij met het binnenhalen van Silva. Bijna 200 punten als neo, dus talent genoeg en hopelijk gaat hij dat de komende jaren laten zien.

Uiteindelijk lang getwijfeld of ik voor neo’s zou gaan of voor Silva. Besloten om voor Silva te gaan gezien de iets grotere zekerheid en tevens omdat mijn vorige neo’s sale vooral missers opleverde.

Fijn dat we er uiteindelijk zijn gekomen en hopelijk kunnen we veel samen juichen. Succes bij de neo’s.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal TIR - BIA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» deal EUS - MOL
» Deal UNO - PDM
» Deal UNO - NOV
» Deal CAN - MUN
» Deal SKY - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum