Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal MOL - COR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal MOL - COR Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - COR   Deal MOL - COR Emptyvr 24 jan - 19:54:21

Naar MOL: Ben Swift + 35 miljoen
Naar COR: Victor Campenaerts

Een van de beste tijdrijders ter wereld komt Corendon versterken. Campenaerts is nog relatief jong en scoort vrij constant. Als hij zich een seizoen lang op de weg focus zit er nog groeimarge door ook buiten de tijdritten wat meer te scoren. Bijvoorbeeld in de kleine vlakke rondjes of de wat kleinere eendagskoersen. Met Swift + 35 miljoen betaal ik zo'n 10 miljoen meer dan ik van plan was maar dat was nodig om deze topper naar het team te halen. Swift heeft zijn beste tijd gehad, scoort nog wel wat punten maar dit lijkt steeds minder en minder constant te worden.

Ik ga hier dus voor een renner die de nodige extra punten aan het team moet toevoegen om op de korte termijn in de bovenste regionen van WK3 mee te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47


Posts : 669
Join date : 01-11-19

Deal MOL - COR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - COR   Deal MOL - COR Emptyza 25 jan - 16:28:00

Deal klopt. Vond het een moeilijke keuze om Campenaerts te laten gaan omdat ik verwacht dat hij dit jaar boven de 200 punten gaat met al die tijdritten. Zie in hem de komende jaren ook een stabiele puntenpakker. Deal was me voornamelijk om de 35 miljoen te doen, als dit me niet helpt om dit jaar een mooie neo op te pakken, zal ik me deze deal wellicht beklagen maar we gaan voor die neo.
Veel plezier met Campenaert David!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MOL - COR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal BOR - BIA
» Deal PDM - DKO
» Deal BOR - FGU
» Deal UNI - AST
» Deal UNI - DKO

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: