Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal MAP-AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2102
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal MAP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal MAP-AST   Deal MAP-AST Emptywo 4 maa - 11:15:35

Naar MAP: D. Impey + 10
Naar AST: A. Brunel

Met deze deal verkoop ik Daryl Impey, de man van het Australische seizoen. Ik heb hem specifiek gehaald om te oogsten in de eerste maanden om hem dan proberen te verkopen. Vooraf had ik geschat iets meer dan 200 pnt te kunnen halen over een heel seizoen, procentueel heb ik daar een fors deel van binnengehaald (incl. 5 mil prijzengeld) dus ben uitermate tevreden met de inbreng van Impey bij Astana.

Daarvoor in de plaats komt revelatie Alexys Brunel. Natuurlijk, ik betaal fors voor hem, maar wat die man liet zien in de Besseges vond ik ongehoord. Een heerlijke demarrage terwijl Cosnefroy net te kort kwam bij de finish. Ik ben heel benieuwd of hij die motor nog vaker gaat laten zien om zo zijn tegenstanders te kunnen verrassen.

Ruud, veel plezier met Impey. Zoals het er nu uitziet zal hij ook nog in 2021 koersen wat je zeker de nodige punten zal gaan opleveren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal MAP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP-AST   Deal MAP-AST Emptywo 4 maa - 11:29:25

Deal klopt

Brunel vind ik een leuke renner, volg hem al vanaf de junioren en heeft meerdere malen zijn potentie laten zien. Het is iemand die goed kan pieken en een hele grote motor heeft. Tegenwoordig is hij ook echt een unit, ideaal voor het klassieke werk en de tijdrit. Het meest was ik verbaasd in Besseges over zijn prestatie in rit 4, zijn prestatie op een klim van 4.6 km aan 9.1%, met zijn gewicht (80 kilo) had ik verwacht dat hij daar behoorlijk zou verliezen maar hij hield heel knap stand. Dit laat wel zien dat hij echt over een groot vermogen beschikt.
Brunel heeft voor mij topper potentie voor de klassiekers, maar hij blijft natuurlijk onbewezen, dus de waarde van een topper heeft hij uiteraard (nog) niet.

Met Impey komt er dan een heel ervaren renner naar mijn team. Ik zie Impey nog altijd leuk scoren, zijn beste wedstrijden van het jaar zijn misschien al achter de rug, maar ook in andere koersen kan hij zeker punten pakken. Er bestaat een grote kans dat zijn stop omhoog gaat naar 80, en als hij een goed 2021 draait kan het zelfs zijn dat hij nog een keer omhoog gaat in stopvergoeding.

Ik kies met deze deal dus voor wat zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal MAP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP-AST   Deal MAP-AST Emptywo 4 maa - 14:08:48

Verwerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal MAP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP-AST   Deal MAP-AST Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MAP-AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: