Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal IAM - VAC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal IAM - VAC Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - VAC   Deal IAM - VAC Emptyvr 12 jun - 23:18:18

Naar IAM: J. Jacobs + B. Tulett
Naar VAC: J.J. Lobato + 50

Content met deze deal. Heb een lage cashflow en vul deze nu aan. Dat geeft wellicht wat ruimte straks bij neo's. Daarnaast een mooie SV van het eeuwige talent Lobato. Lekker bij een Spaanse ploeg gaat deze man wellicht punten sprokkelen.

Jacobs rijdt een alvast een uitstekend 2020, maar Melvin deed me een heel goed bod. Tulett was ook gewenst door hem. Pakketdeal van gemaakt naar beider tevredenheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal IAM - VAC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - VAC   Deal IAM - VAC Emptyzo 14 jun - 0:44:23

Deal klopt, ik zat al enige tijd achter deze twee namen aan. Ik betaal zeer fors voor deze beiden, maar ben dan ook fan van ze. Aangezien ik een jong team heb doe ik niet mee voor de prijzen, vandaar dat ik de punten van Lobato niet nodig ben. Jacobs liet dit voorjaar potentie zien, daarbij is het een jongen die heel veel trainingsuren verricht. Tulett is nog maar 18 en laat al leuke dingen zien. Omdat hij nog zo jong is kan hij mogelijk nog veel stappen maken. Ik hoop dat Rick wat leuk kan kopen met dit geld. Bedankt voor de onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal IAM - VAC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum