Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 deal PDM - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07


Posts : 981
Join date : 09-11-19
Age : 29

deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: deal PDM - ABS   deal PDM - ABS Emptyma 22 jun - 15:27:25

Naar PDM = Dalla Valle, Nicolas
Naar ABS = Delaplace, Anthony

Een deal die vrij snel geregeld was. Ik heb niet zoveel vertrouwen in de doorbraak van deze man, maar kon er zodoende ook niet veel voor vragen. Ik zie Dalle Valle het nog wel ooit goed doen in kleinere italiaanse koersen en die prijs heeft hij dus ook gekregen.

Na een korte zoektocht vonden we de juiste renner om hier tegenover te zetten.

Daarvoor terug komt Delaplace: Met een redelijke stop scoort hij zo nu en dan nog wat punten. Hij kan aansluiten bij mijn peloton aan franse stoppers.

Thanks voor de snelle onderhandelingen! Hopelijk groeit Nicolas door naar een goede stabiele sprinter(maar niet te goed Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: deal PDM - ABS   deal PDM - ABS Emptyma 22 jun - 15:34:33

Deal klopt

Ik wil stoppers wel hebben maar niet als ze maar 30 zijn. Moet ik te lang wachten Wink

Dalla Valle kon ik halen voor een ok prijsje. Kun je nauwelijks een buil aan vallen en hij heeft over de jaren heen toch behoorlijk wat ereplaatsjes gereden bij de beloften. Zou mooi zijn als hij het hele Italiaanse programma gaat rijden. Dat zijn zo veel koersen dat er altijd wel kansen komen, ondanks rappe ploeggenoten. Albanese en Lonardi hebben ook nog niet echt kunnen overtuigen dus wellicht komen die kansen snel genoeg. Uiteindelijk vind ik het leuker om talenten te volgen dan oude Fransen Smile

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
deal PDM - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: