Naar Unibet.com: Kevin Rivera + Delio Fernandez
Naar Team SKY: Danny Van Poppel + Alessandro De Marchi + Sindre Lunke + 6.8 miljoen
De verjonging bij Unibet zet zich verder met het aantrekken van Kevin Rivera.
Afgelopen jaar waren de omstandigheden niet gunstig. voor Kevin. De wedstrijden waar hij top wou zijn, vielen in het water. Dan kwam er een no go om het land te verlaten en tot slot gooide ziekte roet in het eten.
De transfer naar Bardiani kan goed uitpakken, hij realiseert zichzelf dat hij nog een laatste maar noodzakelijke stap moet maken om mee te draaien in het prof peloton.
Delio Fernandez strookt niet met de doelstelling, hij vertegenwoordigt een degelijke stop. Hopelijk gokt Delko op jeugd en laten ze Delio vertrokken naar god betert W52 Porto ofzo.
Het vertrek van Danny is niet fijn. De opstap van Wanty naar WT kan negatief uitvallen voor hem.
De Marchi gaat naar Israel waar ze vol in zetten op Froome. Ik vergelijk De Marchi met Neilands, zelfde type renners en Neilands heeft amper vrijheid gekregen bij ISN.
Lunke stopt er mee, vertegenwoordigt een stop van 4 mio en mocht gaan.
De cash toevoeging is zonde, maar goed. Dat hoop ik te compenseren met Delio's SV.
Ik geloof dat het me eerste deal met Bryan is. Na een lange onderhandeling door diverse omstandigheden zijn we er uit geraakt.