Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - SKY

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - SKY   Deal UNI - SKY Emptyza 31 okt - 7:50:35

Naar Unibet.com: Kevin Rivera + Delio Fernandez
Naar Team SKY: Danny Van Poppel + Alessandro De Marchi + Sindre Lunke + 6.8 miljoen

De verjonging bij Unibet zet zich verder met het aantrekken van Kevin Rivera.
Afgelopen jaar waren de omstandigheden niet gunstig. voor Kevin. De wedstrijden waar hij top wou zijn, vielen in het water. Dan kwam er een no go om het land te verlaten en tot slot gooide ziekte roet in het eten.
De transfer naar Bardiani kan goed uitpakken, hij realiseert zichzelf dat hij nog een laatste maar noodzakelijke stap moet maken om mee te draaien in het prof peloton.
Delio Fernandez strookt niet met de doelstelling, hij vertegenwoordigt een degelijke stop. Hopelijk gokt Delko op jeugd en laten ze Delio vertrokken naar god betert W52 Porto ofzo.

Het vertrek van Danny is niet fijn. De opstap van Wanty naar WT kan negatief uitvallen voor hem.
De Marchi gaat naar Israel waar ze vol in zetten op Froome. Ik vergelijk De Marchi met Neilands, zelfde type renners en Neilands heeft amper vrijheid gekregen bij ISN.
Lunke stopt er mee, vertegenwoordigt een stop van 4 mio en mocht gaan.
De cash toevoeging is zonde, maar goed. Dat hoop ik te compenseren met Delio's SV.

Ik geloof dat het me eerste deal met Bryan is. Na een lange onderhandeling door diverse omstandigheden zijn we er uit geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC

Deal UNI - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - SKY   Deal UNI - SKY Emptyza 31 okt - 10:26:11

Deal klopt.

Rivera verlaat naast Androni ook het warme nest van Team Sky.
Rivera heeft van alle profrenners waarschijnlijk het meeste last gehad van de coronabreak. Hij heeft een hele lange periode 'vast' gezeten in zijn thuisland. Hierdoor heeft hij ook enkele doelstellingen gemist. Maar het ergste voor hem was nog dat hij voor de coronabreak de top WT teams voor het uitkiezen had. Movistar Bora Bahrein allemaal wilde ze maar al te graag de handtekening van Kevin, maar na de coronabreak bleek het ineens niet meer aan de orde. Persoonlijk denk ik dat hij onenigheid heeft gehad met Savio en Androni om het feit dat hij zo lang opgesloten was in Costa Rica, maar dit blijft gissen natuurlijk. Hij heeft voor nu in ieder geval onderdak gevonden bij Bardiani om de laatste ontwikkelingen te maken voor de WorldTour. Kevin bulkt natuurlijk van het klimtalent maar ik ben niet overtuigd dat Bardiani dit eruit gaat krijgen.
Delio kan ik kort over zijn. Was nodig om het laatste stukje te overbruggen en zodat ik niet in rennersaantal omhoog zou gaan.

Danny van Poppel is de grootste renner die ik terug krijg. Hij is nog altijd maar 27 en heeft al een behoorlijke stopvergoeding opgebouwd. Danny is natuurlijk al een aardige tijd aan de sukkel met een ondertraind linkerbeen. Desondanks heeft hij ook dit jaar wk technisch weer een prima jaar gehad. Weinig koersdagen, goede punten en een goede cq. Hopelijk kan hij deze winter de laatste stappen zetten naar herstel van zijn linkerbeen.
Danny heb ik ook al op WK2, dus hij zal wel plaats gaan nemen op de transferlijst. Zal niet de moeilijkste renner zijn om van mij te halen nu ik hem dubbel heb.

De Marchi is een leuke aanvallende renner. Verwacht geen wonderen van hem, maar dat hij gewoon nog even doorgaat op dezelfde voet als de afgelopen jaren. ISN rijdt ook een hele bult Italiaanse koersen waar De Marchi kan toeslaan. En uiteraard is het uitkijken naar een leuke attractieve ronde van Italië met Alessandro.

De 10.8 miljoen was nodig om de deal te closen en neem ik mee richting de neosale.

Bedankt voor de onderhandeling Robin!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - VAC
» Deal UNO - MAP
» Deal UNI - PDM
» DEAL CEP - TIR
» deal PDM - ABS