Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 DEAL CEP - TIR

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 673
Join date : 09-11-19

DEAL CEP - TIR Empty
BerichtOnderwerp: DEAL CEP - TIR   DEAL CEP - TIR Emptyvr 28 feb - 12:45:37

Naar CEP: Rubio + Burgaudeau
Naar TIR: Cort Nielsen + 8

Met Cort haal ik een veelzijdige renner binnen. Hij kan goed sprinten en zwaardere parkoersen (oa Vlaamse klassiekers) kan hij goed aan. Bij EF zit hij nu volgens mij goed op zijn plek dus verwacht de nodige punten!

Tijdens de draft wilde ik per se een Neo ophalen, maar helaas waren de echte toppers heel snel weg. Lang getwijfeld en uiteindelijk als 4e pick Rubio gepakt, maar had er al snel spijt van geen stabiele puntenpakker gekozen te hebben. Toen Rubio in Colombia ook nog eens tegenviel was een verkoop dan ook bespreekbaar. Rubio is zeker een talent en voor Chris hoop ik dat hij er komt, maar ik kies nu voor de zekere punten.

Burgaudeau heb ik voor 15 miljoen opgepikt in fase 3, maar puur als ruilobject, dus vandaar dat hij mocht gaan. Plus 8 was om deal rond te maken.

Chris bedankt voor de prettige en snelle onderhandeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

DEAL CEP - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL CEP - TIR   DEAL CEP - TIR Emptyvr 28 feb - 20:29:26

Deal klopt!

Na de recente verrichtingen van Cort in Besseges en Provence was er natuurlijk wat interesse in hem. Hij was mijn 5e pick in de draft, maar meer omdat ik verontwaardigd was dat hij nog niet gekozen was dan omdat ik hem echt graag wilde hebben. Bij EF is hij natuurlijk meer dan prima begonnen en daarom vond ik het ook een mooi moment om hem van de hand te doen.

Dat Einar Rubio enigzins tegenviel in Colombia kwam mij wel goed uit, in de draft had ik hem al redelijk hoog op mijn lijstje staan maar kaapte Patrick hem al vrij vroeg weg. Burgaudeau is afwachten, heeft potentie maar het is de vraag wat daar uit voort gaat komen.

Ik had een aantal zeer concrete aanbiedingen waar de waarde van deals veel zekerder waren dan deze deal, maar ik vind het leuk om de gok te wagen met Rubio.

Patrick bedankt, ging zeer soepel en vlot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1097
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

DEAL CEP - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL CEP - TIR   DEAL CEP - TIR Emptywo 4 maa - 14:01:46

Verwerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DEAL CEP - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL CEP - TIR   DEAL CEP - TIR Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEAL CEP - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: