Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AND - UNI

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal AND - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - UNI   Deal AND - UNI Emptyza 8 feb - 5:21:45


Naar AND: NEILANDS, Krists
Naar UNI: HOFSTETTER, Hugo + 10

Neilands had ik op WK2 en heb ik op een gegeven moment verkocht en toch wat spijt van gehad. Ik vind het een leuke aanvallende renner die in de wat kleinere koersen aardig punten scoort. Is nog redelijk jong dus ik denk dat hij nog verder kan doorgroeien en hoop dat hij ook in de wat grotere koersen resultaten kan halen. Blij dat ik deze attractieve renner in mijn selectie kan opnemen.

Daar tegenover staat het vertrek van Hofstetter, hij twee goede jaren achter de rug bij Cofidis waar hij met name in de Franse en Belgische koersen goed scoorde. Bij zijn nieuwe ploeg krijgt hij echter flink veel concurentie met het leger sprinters daar. Vuelta San Juan was niet heel overtuigend en doet me vermoeden dat hij niet direct hoog in de pikorde staat. Ik verwacht dan ook dat hij minder gaat scoren dan de jaren hiervoor.

Neilands en Hofstetter zijn ongeveer even oud en hebben in 2019 ongeveer gelijk aantal punten gescoord. Daarom schat ik ze redelijk gelijk in, Neilands iets hoger. Gelet op bovenstaande, de mindere kansen en concurentie bij ISN, leg ik nog 10 bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal AND - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - UNI   Deal AND - UNI Emptyzo 9 feb - 8:20:32

Klopt.
Hofstetter komt de rangen versterken.
De focus zal in het voorjaar liggen in Vlaanderen met heel wat kleinere eendagswedstrijden waar hij prima kan scoren. Ik heb nu meerdere sprinters, en doorgaans scoort een sprinter sneller dan een aanvallend renner.
Ik had het programma bekeken van Neilands, en hij zal vaak aantreden in de zwaardere WT wedstrijden. De kans op punten is daar geringer dan het afmaken in kleinere wedstrijden.
De 10 mil geeft mij wat extra ademruimte om terug de markt op te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AND - UNI
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: