Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CEP - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal CEP - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal CEP - MAP   Deal CEP - MAP Emptydo 5 nov - 11:04:37

Naar CEP: Jesus Herrada
Naar MAP: 75 miljoen + Reinardt Janse van Rensburg

Herrada heb ik op het begin van het jaar gekocht, en betaalde er redelijk wat voor. Een renner die eigenlijk in elke wedstrijd die hij rijd kan scoren. Zal niet snel een klassieker winnen maar scoort veel ereplaatsen en in de wat mindere velden doet hij zeker wel mee voor winst. Nu gaat hij er weer vandoor heb zijn punten niet direct nodig omdat ik met wat meer lange termijn bezig ben en vind geld nog steeds interessant. Met R Janse van Rensburg haal ik er dan nog iemand bij die ik een behoorlijke kans geef op stoppen, en hij mij zo ook cash zou opleveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 480
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal CEP - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CEP - MAP   Deal CEP - MAP Emptydo 5 nov - 11:42:10

Deal klopt!

Tijdje geleden geïnformeerd naar Herrada maar toen ik zag wat Ruud voor hem betaald had was ik bang dat we er niet uit zouden komen. Op dat moment de voorkeur gegeven aan andere renners maar uiteindelijk toch tot een deal gekomen.

Herrada is toch wel een stabiele puntenpakker die erg fijn is om erbij te hebben. Vraag is natuurlijk of de 382 punten die hij in 2019 pakte een uitschieter was of dat de 109 waar hij momenteel op staat een vertekend beeld is vanwege het bizarre seizoen door Covid. Ik hoop uiteraard op het laatste! Ik hoop voor Ruud dat Janse van Rensburg er na dit seizoen een einde aan breidt zodat hij zijn stop direct weer kan investeren in talent.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CEP - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: