Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 DEAL VAC - TIS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




DEAL VAC - TIS Empty
BerichtOnderwerp: DEAL VAC - TIS   DEAL VAC - TIS Emptyzo 19 jan - 17:09:39

Naar VAC: Bob Jungels
Naar TIS: Geraint Thomas + Julien El Fares + 10 miljoen

De Tinkellboys zijn verheugd met het binnenhalen van Geraint Thomas, oudgediende Julien El Fares en 10 miljoen in cash. Bob Jungels was de meest gewilde renner uit ons team en we hebben verschillende boden gehad. We wilden hem niet persé kwijt maar met Geraint versterken we ons met een bewezen ronderenner en een degelijke SV.

Julien El Fares kon niet echt aarden in de selectie van Rick en konden we erbij krijgen. Gezien het talent van Bob Jungels is er daarnaast nog 10 miljoen euro in contanten richting Oleg en consorten gegaan. Wat ons betreft een fair deal.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 655
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

DEAL VAC - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL VAC - TIS   DEAL VAC - TIS Emptyzo 19 jan - 18:07:33

Besproken en akkoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 809
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

DEAL VAC - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL VAC - TIS   DEAL VAC - TIS Emptyzo 19 jan - 19:44:24

Deal klopt.

Met Roglic en Thomas had ik twee sterke ronderenners. De een op zijn absolute hoogtepunt en de ander misschien net daar overheen. Met Bernal, en eventueel een terugkerende Froome, en Carapaz in de toekomst, zal er voor Geraint zeker een kopmanschap zijn, maar qua pikorde staat hij er misschien net achter. Ik zie hem nog een jaar klassiekers rijden na twee, drie seizoen grote rondes – Tour dit jaar, volgend jaar Giro – en dan zal hij stoppen. Roglic is ook al 30. 

Met het oog op de toekomst ruil ik Thomas en oudgediende El Fares voor Jungels, in wie ik een kopman zie voor DQS de komende jaren. Natuurlijk hangt de schaduw van Eddy Evenepoel over die ploeg, maar ik zie hem sneller dan gedacht rondewerk gaan doen. Als Styby straks stopt, zal Bog Bob een van de absolute kopmannen zijn. Met 27 jaar kan hij nog jaren mee en vult hij een gat in mijn selectie. Ik denk met Bob het geld dat ik investeer terug te verdienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DEAL VAC - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL VAC - TIS   DEAL VAC - TIS Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEAL VAC - TIS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal UNO - BOR
» Deal ALL - TIR
» Deal DKO-EOK
» Deal AND-IAM
» Deal EOK - SKY

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: