Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AST - CEP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 477
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal AST - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - CEP   Deal AST - CEP Emptywo 1 jul - 20:00:21

Naar AST: Manuel Belletti + 3
Naar CEP: Jelle Vanendert

Ben toonde interesse in Belletti, een renner waar ik verder niet zo veel mee heb. Begon voor Corona vrij aardig in San Juan met een paar top 5 plaatsen en zal z'n puntjes echt nog wel gaan pakken hier en daar. Echter rijden er bij Androni natuurlijk nog wel een aantal snelle mannen waardoor hij ook niet oneindig veel voor eigen kans zal mogen sprinten. Jelle Vanendert daarentegen lijkt toch wel de absolute kopman binnen Wallonie Bruxelles al verwacht ik daar ook geen wonderen van. Zoals ik tegen Ben al zei:'Belletti of Vanendert is mij om het even!' De +3M is om de sv van 5M in het voordeel van Vanendert enigszins te compenseren.

Ben, bedankt voor deze flitsdeal en de prettige onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal AST - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - CEP   Deal AST - CEP Emptywo 1 jul - 21:17:37

Deal klopt. Het is bekend dat ik fan ben van de Androni armada. Belletti vind ik leuk om in mn team te hebben en zie er dan ook naar uit hem te zien sprinten in de giro. Al verwacht ik zeker geen wonderen meer van hem.

Ik had Vanendert gekocht omdat ik hem ook als kopman zag. Aangezien er nog wat koersjes in P1 zijn hoop ik nog ff van hem te genieten. Daarna zwaait die af bij Team Astana. Verder heeft Jelle sowieso nog een langer contract en stiekem hoop ik dat Belletti gaat stoppen na 2020.

Ik wens hem veel geluk in het sterrenteam van Chris 😀
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AST - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: