Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal MUN - SAL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal MUN - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal MUN - SAL   Deal MUN - SAL Emptywo 4 nov - 15:39:24

Naar Mercatone Uno: Patrick Konrad
Naar Salvarani: Domenico Pozzovivo + Marco Canola

In een Italiaans team mag good old Domenico natuurlijk niet ontbreken. We hopen dat hij nog een jaartje doorgaat zodat iedereen van zijn fraaie rijstijl kan blijven genieten. Ook Canola, Italiaan in Russische dienst komt naar Salvarani.

We nemen afscheid van Patrick Konrad, die (hoe kan het ook anders) zijn beste prestaties dit jaar neerzette in de mooiste van de grote rondes, de Giro.

Forza Italia!


Laatst aangepast door Rico op do 5 nov - 13:41:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal MUN - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - SAL   Deal MUN - SAL Emptywo 4 nov - 16:01:29

De deal klopt.

Konrad wil ik graag in mijn team. Hij lijkt me wel rijp voor een kopmanschap in een grote ronde. Ik denk dat het volgend jaar ook zo zal zijn als het seizoen enigszins normaal verloopt.

Daarvoor gaat Pozzovivo een renner die een goede Giro reed, maar veel pech had oa door een zwakke ploeg. Hij zou toch een team moeten kunnen vinden. Canola heeft dit jaar niet veel gereden door corona. Zijn team word een stuk sterker volgend jaar, dus ik verwacht dat hij meer wedstrijden kan rijden omdat ze dan wel uitnodigingen kunnen krijgen.

Ik verwacht de komende jaren nu meer punten te kunne scoren, maar dat heeft wel wat gekost.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MUN - SAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: