Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal BIA - UNO

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Timodej

Timodej


Posts : 1081
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Deal BIA - UNO Empty
BerichtOnderwerp: Deal BIA - UNO   Deal BIA - UNO Emptyma 20 jan - 7:39:14

Mijn eerste grote deal:

Naar UNO: Sénéchal + Rosa + Lienhard
Naar BIA: Ulissi + Mäder + Bouchard

De interesse in Sénéchal en Rosa was vanaf het begin begrijpelijk groot. Een toptalent van Deceunincq - Quickstep die vanaf dit jaar een grotere rol in het voorjaar zal gaan krijgen, én een pion uit de Sky/Ineos trein die eindelijk weer voor zijn eigen kansen mag gaan rijden. Door deze grote interesse kon een mooie deal gemaakt worden.

Vanuit Noorwegen komen puncheur Ulissi, toptalent Mäder en klimgeit Bouchard richting Team Bianchi.
Ulissi geldt al jaren als één van de beste renners in het peloton, en wanneer de weg op een heuvel finisht zie je hem gegarandeerd bij de eerste 10.
Mäder was aan het begin van 2019 een gewild talent. Hij koos uiteindelijk voor het zinkend schip dat Dimension Data heet, wat deels zijn teleurstellende jaar kan verklaren. Dit jaar met een nieuwe hoofdsponsor en een nieuwe directeur sportif in de vorm van Riis kan Gino wellicht meer van zijn talent laten zien. Om deze deal mogelijk te maken moest helaas ook Lienhard in de deal betrokken worden. Voor hem terug krijgen we de Frasman Bouchard. Op zijn 27e pas prof won hij in zijn eerste jaar direct de bergtrui in de Vuelta. Geen verkeerde om erbij te hebben.

Wat ook mooi is, is dat een Fransman, een Italiaan en een Zwitser worden vervangen door een Fransman, een Italiaan en een Zwitser.

edit: format aangepast naar voorbeeld format
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal BIA - UNO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BIA - UNO   Deal BIA - UNO Emptyma 20 jan - 17:33:32

Die laatste zin is eigenlijk ook de reden dat ik deze deal heb gemaakt. En ik heb ook wel vertrouwen in een stormachtige ontwikkeling van Senecha bij QS. Rosa gaat bij Arkea veel kansen krijgen en talent heeft hij wel, dus die punten komen ook wel. Lienhard hopelijk ook kansen op de Franse kalender, best een rappe vent. Grote puntenscorer voor ingeleverd maar dat wordt wel opgevangen denk ik. Mader, haalt hij het of niet, goede vraag. Bouchard om het rond te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BIA - UNO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal: PSL - MAP
» Deal: ONE - AST
» Deal MUN - COL
» Deal BIA en AFC
» Deal FGU - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: