Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM - IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 987
Join date : 09-11-19

Deal PDM - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - IAM   Deal PDM - IAM Emptydo 18 jun - 20:41:35

Naar IAM: Felix Gall + Loris Rouiller + 3 miljoen
Naar PDM: Arthur Vichot + Danilo Wyss

De talentenmachine van PDM gaat hier even a-typisch te werk. Twee talenten verlaten de Sultans of Swing en maken plaats voor twee oude(re) renners. De reden is simpel. Met al dat jonge grut nemen we al een behoorlijk risico en zullen de inkomsten de eerste jaren niet van het prijzengeld moeten komen. De talenten die we niet direct wereldtop zien worden mogen dan ook vertrekken voor de juiste prijs. Gall schaar ik hier onder. Wereldkampioen bij de junioren, maar als belofte nooit echt bij de besten meegedaan. Mogelijk breekt hij door maar ik ben bang dat hij te veel betere renners en talenten voor zich heeft bij Sunweb. Rouiller is een longshot als crosser, maar kan natuurlijk leuk uitpakken. Ik wist dat Melvin fan is, dus die interesse zag ik wel aankomen Wink

Met deze deal haal ik aan stopvergoeding al 73 miljoen binnen die mogelijk al eind van dit jaar geincasseerd kan worden. Natuurlijk hoop ik dat Vichot weer gezond wordt, maar voor wk3 zou stoppen geen probleem zijn. Wyss is einde contract bij NTT, maar zou natuurlijk nog kunnen verlengen.....
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal PDM - IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - IAM   Deal PDM - IAM Emptydo 18 jun - 20:54:27

Deal klopt, ik betaal veel, waarschijnlijk te veel. Maar ben overgegaan op de fan boeg op wk3. Dus moet soms veel bij leggen om te doen overtuigen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM - IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: