Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BIA - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Timodej

Timodej

Deal BIA - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal BIA - ABS   Deal BIA - ABS Emptyvr 19 jun - 13:38:09

Naar ABS: Bouchard Geoffrey + 14
Naar BIA: Hivert Jonathan

Bouchard is zeker een interessante renner, en ik verwacht dat hij meer kansen gaat krijgen nadat hij vorig jaar de bergtrui in de Vuelta heeft gewonnen. Hivert heeft echter een hogere stop en is al 35 jaar. Omdat ik een neo op het oog heb die hopelijk volgend jaar zijn eerste profcontract tekent, hoop ik op een einde contract en daarmee op deze manier wat geld vrij te maken.
Chiel, thanks voor je geduld in de onderhandelingen met een man wiens onregelmatige werkritme soms wat vertraging veroorzaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal BIA - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BIA - ABS   Deal BIA - ABS Emptyvr 19 jun - 13:45:05

Deal klopt

Waarom zou je een renner van 28 halen die nog nooit een koers heeft gewonnen met een sv van 4 miljoen? Nou, Bouchard fietst pas een paar jaar professioneel en heeft vorig jaar in zijn eerste volledige jaar als prof meteen de bergtrui in de vuelta gepakt. Misschien kijken we dus naar de nieuwe Woods of Roglic.

Wie weet wat ervan komt. Ik vind dit een leuke gok, die me in een slecht geval 30 mil kost, en mogelijk veel meer oplevert.

Daarnaast vind ik het wel fijn om wat cash te ontvangen in het geval dat Hivert na dit jaar niet stopt. Waar ik een beetje bang voor ben.

Thanks voor de onderhandelingen Timo! Hopelijk wint Hivert nog een leuke semi-klassieker en stopt hij daarna lekker;)!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BIA - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum