Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - GBM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal AND - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - GBM   Deal AND - GBM Emptyvr 6 nov - 8:15:07

Naar AND: Rohan Dennis + Nathan Haas
Naar GBM: Mikkel Bjerg + Lauren Huys

Voor de korte termijn verwacht ik nog niet mee te doen voor de overwinning. Ben dus voor de middellange termijn op zoek naar pareltjes die in de nabije toekomst voor punten gaan zorgen.

Bjerg is net 22 jaar en heeft in de eerste week van de Giro al laten zien wat hij kan. De eerste week gaf nog geen vervolg maar dat gaat met de jaren wel komen. Daarnaast kan hij bij mij ook de plaats van Dennis innemen voor wat betreft de tijdritten.
Huys is ook 22 en een renner die voor de punten in de B wedstrijden moet zorgen. Hij zit bij Bingoal daar mooi op zijn plek. Ook hij liet in Hongarije al zien dat hij wat kan. Ook voor hem geld dat de motor nog net wat te klein is maar dat gaat wel komen met de jaren.

Dennis en Haas mogen gaan. Dennis erg goed maar oh zo wisselvallig. Haas mag weg omdat het streven is naar een volledig eigen team.
Queso bedankt voor deze onderhandeling en de deal natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal AND - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - GBM   Deal AND - GBM Emptyvr 6 nov - 11:07:17

Deal klopt, uitleg volgt
Gast
Gast

Deal AND - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - GBM   Deal AND - GBM Emptyvr 6 nov - 15:05:34

Er was best wel wat interesse in Bjerg maar bbflood legde meteen een mooi bod neer en na een kleine onderhandeling waren we er snel uit.

Bjerg is uiteraard een groot talent. Nog niet al te veel laten zien bij de profs maar dat mag natuurlijk voor n 22- jarige. We heten niet allemaal Pogacar. De giro zag er ok uit maar ik ben vooral benieuwd in hoeverre hij zich buiten het tijdrijden gaat ontwikkelen. Blijft wat onzeker in mijn ogen.
Zelfde voor Huys. Leuk talent en prima jaar gehad maar nog onzeker. Ik heb hem nog op WK2 en blijf hem dus zeker volgen.

Naar Androni komen twee ervaren renners die al een mooie SV hebben opgebouwd en nog altijd punten kunnen scoren. Dennis een geweldige Giro gereden en hopelijk kan hij volgend seizoen die lijn doortrekken. Als hij zo blijft klimmen moet hij in rondes van n week met tijdrit een goed klassement kunnen rijden. Gaat hij die kans krijgen bij Ineos?

Haas heeft wat mindere seizoenen gekend en ik hoop dat hij weer eens de vorm van twee jaar geleden te pakken krijgt. Op een goede dag kan hij leuke uitslagen rijden.

Dank bbflood, succes met Bjerg en Huys hopelijk breken die jonge jongens snel door.
Gesponsorde inhoud

Deal AND - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - GBM   Deal AND - GBM Empty

Deal AND - GBM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - VAC
» Deal UNO - MAP