Naar NOV: Mads Pedersen + 10M
Naar GBM: Jai Hindley + Jake Stewart + Hermann Pernsteiner
Mads Pedersen vertrekt al vrij snel weer. Denk dat Hindley en Pedersen elkaar niet zo heel veel gaan ontlopen. Hindley zal niet meteen weer 2e worden in een grote ronde maar Pedersen had ook weer wat moeite in de laatste etappe van de binckbanck tour waardoor hij naar mijn mening net te kort komt ten opzichte van de echte toppers in de klassiekers.
Denk dat Pedersen door zijn sprint genoeg kwaliteiten heeft om hoog te eindigen maar ik kwam er eigenlijk door de deadline van Ewan achter dat sprinters wat nadeel hebben in dit spel tov echte klassieker renners en/of ronderenners. Ewan zijn score op wk lopen wat achter op de pcs en UCI ranking. Hindley had ook net wat meer punten dan Pedersen in de wk stand.
Daarnaast ben ik fan van de Sunweb ploeg geworden dit seizoen. Hirschi, Storer,Arensman en Donovan lieten naast Hindley ook al mooie dingen zien dit seizoen. Er zit daar nog veel rek in.
De winst voor mij zit hem in de 2 andere aanwinsten. Stewart heeft mooie resultaten laten zien in klassieker wedstrijden bij de jeugd en Pernsteiner een laatbloeier die stabiel zijn puntjes aan het binnenharken is.
Wederom bedankt Mark.