Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DQS - BOR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal DQS - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Deal DQS - BOR   Deal DQS - BOR Emptydi 24 nov - 21:55:24

Naar DQS : Rudy Molard + Lorrenzo Manzin +4,5
Naar BOR : Simon Geschke + Pieter Serry

Reden is mede omdat ik bij wk2 al Molard heb en ik liever verschillende renners heb  kon hij wel wat makkelijker gaan
Manzin laat vooral in de kleinere wedstrijden zien dat hij goed kan sprinten maar voor de rest erg matig wat hij dit jaar heeft laten zien

Geschke moest ik eerder laten gaan maar nu krijg ik hem weer terug
goed jaar gereden oa 3de in TDU en 6de in Algarve na de corona periode wat minder maar bleek dit jaar ook goed klassiekers te kunnen rijden oa 5de in Piemonte 20ste Lombardije 17de WK en 10de in de Waalse Pijl zal wat vaker knecht moeten zijn voor G Martin maar zal daar naast in de klassiekers voor eigen kansen mogen rijden
+Serry pakt ook regelmatig zijn punten mee werd oa 3de op het Belgische NK

Bedankt voor de onderhandelingen Smile santa rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal DQS - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DQS - BOR   Deal DQS - BOR Emptywo 25 nov - 8:21:37

Deal klopt.

Met Geschke en Serry verlaten twee oudgedienden DSQ. Geschke heeft echt een goed jaar gehad, en ik denk dat hij volgend jaar ook wel wat kan laten zien. Maar aangezien hij naar een nieuwe ploeg gaat zijn daar wel wat vraagtekens aan verbonden. Serry valt me echt tegen de laatste 2 jaar, werd nog wel derde op het BK, maar pakt desondanks niet bijzonder veel WK punten. Hij is pas 31, dus het zou zo kunnen dat hij er nog een paar betere jaren uitstampt.

Molard is een stabiele puntenpakker gebleken over de laatste 3 jaar, scoort elk jaar eigenlijk ongeveer 200 punten en is 5 jaar jonger dan Molard. Manzin is pas 26, rijdt nogal wisselvallige uitslagen maar zal denk ik genoeg kansen in de kleinere koersen krijgen. De 4,5M was nodig om het verlies aan zekere stopvergoedingen te compenseren.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DQS - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum