Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - COR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal ARG - COR Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - COR   Deal ARG - COR Emptydi 24 nov - 21:55:58

Naar ARG: Nacer Bouhanni 
Naar COR: Rui Costa + 20

Boxing Bouhanni verlaat Corendon alweer. Deze jongen lag niet lekker in de groep en verkast naar Team Argos waar ze nog op zoek waren naar een sprinter.
Een spinter als Bouhanni is komend jaar gewoon best interessant in afwezigheid van onder andere een Jakobsen en Groenewegen. Enkele jaren geleden was hij goed voor zo'n 600 punten per jaar. Na wat losse handjes en gedoe bij Cofidis lijkt hij het weer steeds beter op de rit te krijgen. Qua waarde zijn we uitgegaan van nog enig herstel. Komt hij er echt doorheen, dan pakt Ralf mooi wat winst op deze deal. 

Rui Costa komt in zijn plaats. Deze oud Wereldkampioen zal komende jaren wellicht net iets minder kansen krijgen met de komst van Pojacar, maar ik verwacht zeker dat hij nog de nodige punten bij elkaar zal sprokkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal ARG - COR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - COR   Deal ARG - COR Emptywo 25 nov - 9:05:04

Deal klopt helemaal.

Ondanks dat Nacer een raddraaier is en zijn gekke momenten heeft is het bovenal wel een sterke sprinter. Ik verwacht dat hij, net als dit jaar, zijn puntjes binnen gaat sprokkelen in de altijd leuke Franse koersen. Het is een grote gok, want hij kan het zo weer aan de stok krijgen met Jan en alleman, maar dat gaan we zien. High Risk, High Reward.

Rui Costa vind ik eigenlijk een hele leuke renner die ik graag in mijn team had gehouden. Flinke SV, rijdt gewoon leuke koersen, maar is ook wel weer een dagje ouder. Maar omdat Bouhanni een "jonkie" was bij Corendon, maar wel een baasje, kreeg ie het vaak aan de stok met de oudgedienden tijdens een potje klaverjassen. Met Rui Costa zal dat evenwicht weer hersteld worden.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ARG - COR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum