Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ALL - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal ALL - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal ALL - AST   Deal ALL - AST Emptyvr 25 dec - 1:01:38

Naar Alfa Lum: L Mezgec + D. Gruzdev
Naar Astana: M. Padun + 2

Zo daar gaat mijn topscoorder van 2020. Luka Mezgec gaat onze ploeg alweer verlaten en gaat naar de ploeg waar zijn Oost-Europese makkers ook rijden.
We hadden verwacht dat hij een leuk seizoen zou gaan draaien en heeft dat zeker bewezen. Met de komst van Bling en in mindere mate de opkomende jeugd bij Mitchelton denk ik dat Luka langzaamaan zich zal gaan schikken als lead out man. Echter, het blijft een mooie renner met een sterk eindschot die zeker toevallig eens mee kan doen voor de prijzen.

Mark Padun komt onze gelederen versterken. Hij laat eigenlijk elk jaar wel zijn klasse zien maar moet leren wat constanter te worden. Als hem dat lukt denk ik dat zijn marktwaarde heel gauw kan stijgen. In principe is die net 24 en heeft dus nog heel wat jaartjes te gaan. Ik heb daar veel vertrouwen in en offer daar dus wat zekerheidjes voor op.

Gruzdev werd erbij betrokken om mijn team te laten krimpen tot 27 renners zodat ik 3 goedkope neos aan kan schaffen.

Na aankopen als Taminiaux en Jansen is dit dus de volgende potentiële sterke renner die zomaar eens een mooi en verrassend 2021 kan rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud

Deal ALL - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ALL - AST   Deal ALL - AST Emptyma 28 dec - 20:29:14

Deal klopt!

Padun vind ik zelf een groot talent, die tot nu toe wel echt maar sporadisch laat zien wat hij kan. Hij zal de komende 1 a 2 seizoenen nog een paar keer de mogelijkheid krijgen om te laten zien dat hij constant mee kan doen om de prijzen, maar als dat niet lukt zal het denk ik nooit een echte puntenpakker worden.

Op zich geloof ik nog steeds dat het hem lukt, maar ik heb Padun ook al op WK1, en het is niet een renner waarvan ik dusdanig zeker ben dat ik hem per se overal vast wil houden. Ben kwam met Mezgec met een leuke renner, een type dat nog mist in mijn selectie. Ik denk dat hij qua stop nog iets omhoog kan. Gruzdev was nodig om nog wat waarde erbij te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ALL - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum