Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CDC - ALL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Deal CDC - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - ALL   Deal CDC - ALL Emptydi 16 feb - 19:19:02

Kamna + Caicedo + Peak = Arroyave + Leemreize + Champion + Vakoc + 15


Naar CDC:
Arroyave + Leemreize + Champion + Vakoc + 15


Naar ALL:
Kamna + Caicedo + Peak


Grote deal, eerst het plan om Kamna enkel in een deadline te laten gaan maar Noud heeft me overtuigt met een breed scala aan talenten haha. Vind het leuker een team te hebben dat sterk is in de breedte met veel jonge talenten.

Arroyave en Leemreize zijn het belangrijkst, 2 talenten waarin ik vertrouwen heb. Dit jaar zal het wel voornamelijk leren worden om vanaf 2022 iedereen uit het wiel te kletsen hopen we dan. Champion nog zo'n groeibriljantje met prima adelbrieven. Vakoc geeft wat zekerheid met zn stop en verwacht ik komende jaren flink wat punten van, kan bij Alpecin doen wat hij wilt in de wedstrijden met meer hoogtemeters. Cash altijd makkelijk.

Kamna heb ik eigenlijk niet heel veel vertrouwen in, heb hem op WK1 ook vrij snel weggedaan wat goed is uitgepakt denk ik. Zie er niet direct een renner in die een grote ronde podium gaat rijden. Hij zal vast nog is z'n ritje meepakken. Caicedo zo'n colombiaan die enkel kan klimmen en niet bar veel scoort, verbaasde me wel in die ene Giro rit waar hij won maar kijkend naar het verleden zegt dat weinig over het verdere verloop van zijn carriere. 1 dag boven jezelf uitstijgen is leuk maar heeft niet echt bevestigt daarvoor of erna.





Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 305
Join date : 09-06-20

Deal CDC - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - ALL   Deal CDC - ALL Emptydi 16 feb - 19:25:57

Deal klopt. Allereerst is het een deal waarmee ik op een van de twee sporen beland die ik eerder had bedacht. Toen ik begon met Alfa Lum was het plan om mezelf niet helemaal vast te zetten op 1 groep qua nationaliteit, maar er af en toe wat verandering in aan te brengen. Op dat moment had ik het idee om of Italianen erbij te nemen, omdat Alfa Lum ook ooit Italianen had, of ook met Duitsers te gaan werken, omdat een gedeelte ooit toch ook wel oost-Europees was.

Toen ik met Kamna mijn vierde kopman kon halen was de keuze gemaakt. Ik geloof zelf namelijk wel echt dat Kamna nog een stap kan zetten en ook klassementen kan rijden. Dat ik nu zo'n topper kan halen met mijn neos is dus erg prettig. Ik vond alle drie mijn neos erg goedkoop, dus denk dat Rawolf er op termijn wel veel kwaliteit voor terug krijgt. Maar vooraf had ik met mijn budget natuurlijk nooit een Kamna kunnen halen.

Peak komt erbij omdat het een leuke jonge Hongaarse renner is. Benieuwd of hij wat stappen kan maken.

De rest van de deal was passen meten. Ik vind Caicedo een hele leuke renner, en geloof dat deze Ecuadoraan nog best wat leuke dingen kan laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CDC - ALL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MOL - MAP
» DEAL VAC - TIS
» Deal NOV - VAC
» Deal MUN - TIR
» Deal BIA - ABS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: