Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MUN - CDC

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal MUN - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Deal MUN - CDC   Deal MUN - CDC Emptyza 27 feb - 18:52:04

Deal MUN - CDC

Naar MUN: Kevin Vermaerke + Juri Hollmann + Cedric Beullens
Naar CDC: Patrick Konrad

Mijn eerste transfer. Konrad mocht weg en wat mij betreft was het hoe sneller hoe beter. Ik denk namelijk niet dat hij zijn prestaties uit 2020 (8ste in GC Giro, 7de WP) naar de toekomst toe zal herhalen of verbeteren. Ik verwacht daarmee dat hij nu aan de top van zijn waarde zit.

Met Vermaerke én Hollman én Beullens krijg ik drie jonge renners voor Konrad terug en kunnen we naar de toekomst gaan kijken.

Vermaerke was de spil in de deal. In mijn ogen is Vermaerke een groot talent die vooral uitblinkt in de heuvels. In 2019 won Vermaerke de LBL U23 (voor de 2 jaar oudere Verschaeve en de 3 jaar oudere Foss). Vermaerke ging ook niet voor niets voor 100 miljoen in de neoverkoop.

Hollmann is ook nog ontzettend jong (21 jaar). Vooral bij de junioren heeft hij zijn potentie laten zien. Op het WK ITT junioren van 2017 werd Hollmann 4de op 21 seconden van Pidcock (voor oa Johanson, Leknessund, Arensman, Van Wilder). Bevesting van zijn talent is hierna spaarzaam geweest (al werd hij in 2019 3de op het Duits kampioenschap ITT U23, tussen de twee jaar oudere Stark en Rutsch in). In zijn eerste profjaar (2020 bij Movistar) had Hollman het zwaar en heeft hij zich weinig (kunnen) laten zien. Hollman is een gokje naar de toekomst toe.

Beullens is net 24 geworden en de opvuller in deze deal. Beullens is prima in de Vlaamse Ardennen en heeft een prima sprint. In 2019 werd Beullens in een groepssprint met 28 man 2de in de RVV U23. Beullens is imo qua potentie de minste van de drie. Maar met het juiste (Belgische) programma kan Beullens imo nuttige punten scoren in 1.Hc en 1.1 koersen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

Deal MUN - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - CDC   Deal MUN - CDC Emptyza 27 feb - 20:20:34

Deal klopt. Mijn team herbergt het gouden randje van de volgende generatie, één daarvan luistert naar de naam Kevin, Kevin Vermaerke in volledigheid. Deze jongeman manage ik ook op WK1 daarom iets minder bang op een droogje te zitten mocht hij volledig tot ontplooiing komen.

Talenten zijn helaas subjectief en ik loop tegen wat strubbelingen aan bij het aantrekken van grote tenoren. Konrad heeft een waarde die vrij objectief is in te schatten dus een prima pasmunt mocht het nodig zijn. Weg hoeft hij overigens niet, met zijn punch en inhoud zie ik hem veel punten scoren.

Hollman en Beullens waren helaas nodig, ik vind dat ik hierdoor iets boven de waarde van Konrad geef maar door de positie die het mij geeft en de opbouw uit meerdere renners is het nog steeds een deal die ik graag maak.

Succes met dit drietal mr10b
Gast
Gast

Deal MUN - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - CDC   Deal MUN - CDC Emptyzo 28 feb - 10:26:01

Deal besproken en akkoord. Mooie eerste deal wat mij betreft!
Gesponsorde inhoud

Deal MUN - CDC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - CDC   Deal MUN - CDC Empty

Deal MUN - CDC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM