Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal DQS - SAL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hartstikkebedankt




Posts : 107
Join date : 13-02-21

Deal DQS - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal DQS - SAL   Deal DQS - SAL Emptyma 8 maa - 12:55:36

Naar DQS: TIBERI Antonio + POZZOVIVO Domenico + MINALI Riccardo
Naar SAL: POLITT Nils + ROTA Lorenzo + RICHEZE Ariel + GRIGNARD Sesbastien

Grote deal tussen DQS en Salvarini, waarmee we de ploeg iets internationaler maken. De deal valt voor mij in een aantal delen uiteen:

Tiberi = Politt: Er is door het vorige management grof betaald voor de Italiaanse youngster die onmiskenbaar talent heeft, maar het talent zit vooral op de tijdritfiets. Ik kies graag voor wat meer zekerheid en heb veel vertrouwen in Politt die bij Bora denk ik helemaal tot wasdom zal komen. De eerste aanzet hiervoor is de afgelopen weken al zichtbaar. De komende jaren verwacht ik dan ook een stuk meer van Politt.

Pozzovivo = Rota + Richeze: Mijn ploeg heeft met Ulissi, Nibali, Colbrelli, Aru en Pozzo vijf heel hoge Italiaanse stopvergoedingen. Eén ervan mocht wel vertrekken en dat is Pozzo geworden met een stop van 105. Hiervoor in de plaats komt de stop van Richeze (40) die na dit seizoen wel zal stoppen en Rota waar ik wel 65 mil voor over heb, daar zit nog rek op.

Minali = Grignard: Minali rijdt toevallig gisteren een leuke uitslag maar kwam maar net aan een contract (voor het tweede jaar op rij) en mijn vertrouwen is niet zo groot. Ik heb hem ook op WK2 dus dan laat ik hem wat makkelijker gaan. Grignard was bij de jeugd toch een serieus goede Belgische renner, hopelijk krijgt hij wat tijd om te ontbolsteren, daarvoor zou hij bij Lotto op zich goed moeten zitten.

Monsieur Cannibale, dank voor de constructieve onderhandelingen en veel plezier met het volgen van de Italiaanse armada.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal DQS - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DQS - SAL   Deal DQS - SAL Emptydi 9 maa - 10:06:13

Deal klopt.

Ik heb veel vertrouwen in Politt, maar heb besloten nu uit te cashen nu hij een paar resultaatjes heeft neer gezet. Tiberi heeft voor mij veel lucht naar boven om een absolute topper te worden. Tijdrit is langzaam wel essentieel blijkt, en blijkt een goede basis te zijn om tot een wereldtopper uit te groeien.

Pozzovivo vertegenwoordigd een mooie stop, en kan nog een paar puntjes bij elkaar fietsen. Ik wilde ook plek in mijn selectie maken dus 2 tegen 1 was me zeker wat waard. Rota vind ik zeer jammer dat hij al gaat, maar ik heb op de korte tijd dat ik hem gehad hebt een mooie winst erop kunnen maken.

Grignard heb ik spotgoedkoop tijdens de neo sale kunnen kopen (thanks voor de tip Rage!), het is afwachten of het er ooit uit gaat komen bij hem. Dus ik vond het prima het ene risico voor het andere om te ruilen. Wanty is alleszins denk ik een goede plek voor Minali, kan een leuke puntenpakker in de kleinere koersen worden als hij zo blijft rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal DQS - SAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal IAM-ABS
» Deal SAL - CEP
» Deal CAN - MUN
» Deal IAM - BOR
» Deal ARG-SKY

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: