Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal IAM-ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deal IAM-ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM-ABS   Deal IAM-ABS Emptydo 30 dec - 15:53:30

Naar IAM: Impey + Bouet + 5
Naar ABS: Dion Smith + Conca

Na behoorlijk over en weer en even volhouden, zoals eigenlijk elke onderhandeling met Melvin, zijn we geland op deze deal. Ik heb enorm veel stoppers in mijn team en wil gaan werken aan mijn team over een aantal seizoenen. Daarvoor kan ik niet enkel wachten op SV uitkering. Ik zet met deze deal wat vaste waarde om in talent.

Het ging me in deze deal vooral om Conca, omdat we beide geen cash in willen zetten (terwijl we beide beste rijk zijn Wink ) zijn we op deze deal uitgekomen. Conca had een matig openingsseizoen. Na een leuk begin in de la provence, heeft hij weinig meer neergezet. Dit was redelijk naar verwachting gezien was gecommuniceerd dat hij vooral als knecht zou starten en hij nog een studie aan het volgen is. Om deze reden is hij nog redelijk betaalbaar en hoop ik dat hij komende seizoenen zich nog gaat laten zien. Werd hopelijk niet voor niets 2x 5e in de baby giro.

Smith vind ik een leuke renner. Hij heeft wel veel last van meerdere sprinters in de ploeg. In kleine koersen kan hij de rol van Matthews overnemen en zo toch wat sprokkelen. Ook heeft hij nog maar 1 redelijk jaar nodig om een stijging in stop te krijgen. Verraste me dit jaar door in de ronde van Polen op een moeilijke aankomst toch 6e worden, wat mij verteld dat hij meer is dan een pure sprinter.

Impey zal misschien nog wat punten halen maar is vooral SV. Met Bouet verlaat overigens de laatste renner uit mijn originele team de selectie. Elke renner waarmee ik gestart ben is dus inmiddels verhandeld of gestopt. Het was dus een soort mini doel om hem nog eens te verhandelen.

Melvin bedankt voor de onderhandelingen! Hopelijk stoppen je beide aanwinsten volgend seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal IAM-ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM-ABS   Deal IAM-ABS Emptydo 30 dec - 17:30:53

Deal klopt! Chiel kwam vannochtend naar mij toe met interesse in Conca. Na wat wikken en wegen zijn we tot een compromis gekomen. Ik had conca en smith gehaald voor in de doorverkoop dus mochten zij vertrekken. Conca is een leuk talentje, maar laat in zn eerste jaar als prof nog niet bijster veel zien. Smith is een sterke veelzijdige renner maar zie hem bij Bike exchange vooral als knecht fungeren. Met Bouet en Impey haal ik wat vaste waarde in de ploeg, gezien dat veelal al mijn sv dit jaar stopt, kan ik op deze manier (hopelijk komend jaar) wat sv binnen harken voor de volgende neos.

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal IAM-ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: