Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - BIA

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Timodej

Timodej

Deal AND - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - BIA   Deal AND - BIA Emptyvr 19 maa - 21:39:39

Naar AND: Calmejane Lilian + Villella Davide + Quarterman Charlie
Naar BIA: Tolhoek Antwan + Devenyns Dries + Williams Stephen + 5

Een leuke deal die relatief snel tot stand kwam. Mijn team verlaten Calmejane. Ik verwacht dat hij, na een door gekenmerkt door blessureleed, dit jaar weer leuke dingen zal gaan doen. Deze deal lukte echter alleen wanneer Lilian betrokken werd. Daarnaast Villella, die sinds zijn vertrek bij Astana stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling en van wie ik niet veel meer verwacht, al hoop ik voor Freek uiteraard van wel. Als laatste Quarterman. Ik heb aan @ben_pronk eerst toestemming gevraagd of hij akkoord was met het vertrek; dat was hij gelukkig.  

Naar mijn team komen Tolhoek, Devenyns en Williams.
Allereerst Tolhoek. Antwanito. De onderhandelingen begonnen met hem. Vorig jaar na het seizoen geopereerd aan z'n liesslagaders. Hij kan nu voor het eerst in 3 jaar weer in z'n zadel zitten in plaats van alleen maar staan. Als je op die manier alsnog top 15 kan rijden in Lombardije moet er meer in het vat zitten. Om die reden wilde ik hem er erg graag bij hebben. Devenyns won vorig jaar nog de Cadel Evans Great Ocean Road Race, maar heb ik er vooral bij voor z'n stop. Williams dan. De winnaar van de Ronde de l'Isard van 2018 en de nummer 5 van de baby giro van datzelfde jaar kende sindsdien een aaneenschakeling van tegenslagen. Vorig jaar werd de oorzaak van zijn problemen gevonden en werd hij dan uiteindelijk geopereerd aan zijn knie. Sindsdien werkt hij aan de terugkeer naar zijn oude niveau. Het is de vraag of hij dit ooit echt weer gaat benaderen, maar indien dit lukt heb ik hier een hele mooie deal. Hij zit in ieder geval weer "soepel" op z'n fiets. Deal AND - BIA 87f1d110

Freek, bedankt voor de leuke en open onderhandelingen.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal AND - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - BIA   Deal AND - BIA Emptyza 20 maa - 13:02:10

Deal klopt.

Was in eerste instantie te doen om Calmejane en Tolhoek en daarna wat heen en weer gepuzzel om de verschillen te overbruggen.

Calmejane een leuke renner met veel potentie al heeft hij een moeilijke periode achter de rug. In GP Marseillaise zat hij er in ieder geval weer bij al vallen de resultaten verder dit jaar nog tegen. Maar hij is pas 28 en het talent is er dus ik verwacht nog wel het eea van hem.

Villella komt ook mee naar Androni. Voornamelijk knecht dus verwacht niet al te veel van hem. Maar wellicht nog wat puntjes hier en daar en SV omhoog.

Quarterman, ook niet al te hoge verwachtingen maar heeft een aardige tijdrit en dus een goede motor. Nog heel jong dus kan alle kanten op.

Tolhoek vind ik een sympatieke gast en vind ik leuk om te volgen. Erg leuke aflevering van de Live Slow Ride Fast podcast van Ten Dam waarin Antwanito flink op de praatstoel zit. Hopelijk voor hem heeft zijn operatie de gewenste resultaten. Toch zie ik hem voornamelijk als knecht en denk dat hij binnen Jumbo niet al te veel ruimte krijgt.
Dries is de bodyguard van Alaphillipe en zal zodoende weinig punten meer scoren en is enkel voor de SV mee.
Williams, heb ik ook op WK2, kon dus iets makkelijker weg. Gaat die jongen ooit weer eens een koers uitrijden? Ik hoop het voor hem. Blijft een gokje wat er in de toekomst nog in het vat zit voor hem.

Ik verwacht dat ik er met deze deal qua punten op vooruit ga en daar was het me om te doen. Denk dat er aan beide kanten wat onzekerheden zitten hoe de renners zich verder gaan ontwikkelen. Maar ik verwacht toch het meeste van Calmejane.

dank Timo
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AND - BIA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal IAM-ABS
» Deal SAL - CEP
» Deal CAN - MUN
» Deal IAM - BOR
» Deal ARG-SKY