Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal UNI - DQS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal UNI - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - DQS   Deal UNI - DQS Emptyza 20 maa - 8:05:16

Naar Unibet: Mads Wurtz + Milan Menten + Gotzon Martin
Naar Deceuninck Quickstep: Einer Rubio + Imerio Cima

Het aantrekken van Wurtz kadert niet in de doelstelling, maar ik kon niet blind blijven voor zijn seizoensdebuut.
De flow zit goed in het Israel team en zo stijgt iedereen boven zichzelf uit.
Ik was vooral onder de indruk toen hij in Besseges naar de 3e plek sprintte in de groep met Theuns, Gilbert, Van Averpraat, ...
Milan komt de kern versterken om te scoren in de kleinere wedstrijden. Ik las een hoopvol interview van hem. Hij wil dit jaar de stap maken, die hij door omstandigheden nog niet kon maken. Net zoals bij Israel zit de flow goed bij Bingoal. De trainingsaanpak rendeert ookal werken ze met beperkte omstandigheden.
Gotzon Martin had ik Luc getipt als FT. In de marge rijdt hij leuke ereplaatsen mits nog een jaartje aan te sterken (lees vooral wedstrijden rijden) moet dat nu en dan resulteren in puntjes.

Einer Rubio vertrekt jammer genoeg. Het is een leuke klimmer maar ik vrees dat hij niet de inhoudt heeft voor te gaan scoren in rondes. In rondes draait het niet enkel om klimmen maar ook tijdrijden en dat wapen heeft hij denk ik niet.
Imerio Cima heeft tot op heden geen wedstrijden gereden noch in 2020 noch in 2021.
Ik geloofde in zijn overstap naar Gazprom maar hun beperkt wedstrijd aanbod werkt niet motiverend.

Bedankt Luc voor het geduld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal UNI - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - DQS   Deal UNI - DQS Emptyma 22 maa - 11:57:31

Yes deal klopt, eindelijk kon ik een deal met Rage sluiten.

Rubio had ik al langer interesse in, ik zie hem absoluut niet als een typische ronderender door zijn gebrek aan tijdritcapaciteiten. Maar een renner zoals Quintana laat zien dat je genoeg WK punten kan scoren als berggeit. Rubio lijkt een beetje stil te staan in zijn ontwikkeling, maar ik geef hem graag nog een kans. Het zelfde geldt eigenlijk voor Cima, maar dan als sprinter.

Ik verkoop 3 renners die ik alle drie goedkoop heb kunnen kopen, en die zich naderhand hebben kunnen ontwikkelen. Een jaar geleden zou deze deal dan ook nooit tot standen zijn gekomen. Würtz vind ik een zeer sympathieke renner, maar ik vraag me af hoe constant hij kan worden. Hij is dit jaar echt heel goed begonnen, maar ik kies eieren voor mijn geld door hem nu ook meteen weg te doen.

Martin en Menten rijden pas sinds kort bij DQS, en gaan in deze deal weer voor de aankoopprijs weg. Vooral Menten vind ik jammer, maar die was nodig om de deal rond te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal UNI - DQS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB - SAL
» Deal DKO - FDJ
» Deal PDM - RAB
» Deal DSQ - PDM
» Deal MAP - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: