Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 DEAL ARG - TIS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




DEAL ARG - TIS Empty
BerichtOnderwerp: DEAL ARG - TIS   DEAL ARG - TIS Emptydi 23 maa - 23:34:20

NAAR ARG: Colbrelli + Boudat
NAAR TIS: Piccolo

Ik heb Piccolo heel bewust in de neo gekocht, omdat ik voor hem echt wel een grote toekomst zie in het wielrennen. Ik was dan ook niet van plan om hem weg te doen. Echter kwam Jasper om de hoek kijken. Ik wil Colbrelli al lange tijd, maar steeds kwam het er maar niet van. En nu is het dan zover. Leuke renner die nog wat jaartjes voor de boeg heeft. Inmiddels een leuke SV opgebouwd (mits de teamorders dat toelaten) is hij vrijwel altijd wel voorin te vinden. Daarnaast haal ik met Thomas Boudat een leuk sprintertje binnen voor er bij. Ik hoop dat de vele Franse koersjes dit jaar gewoon doorgaan en dat daar waar Bouhanni niet start, hij voor wat puntjes kan zorgen voor Arkea Samsic, en dus ook voor Argos.

Jasper, dank voor de vrij snelle onderhandeling en succes met Piccolo
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 156
Join date : 24-09-20

DEAL ARG - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL ARG - TIS   DEAL ARG - TIS Emptydi 23 maa - 23:40:22

Deal klopt.

Colbrelli zat nog maar net in mijn team en hij bewijst eigenlijk al jaren zijn multifunctionele waarde op tal van terreinen, maar mijn zoektocht naar de talenten van morgen heeft mij doen besluiten om hem te laten vertrekken voor Piccolo. Zijn resultaten bij de jeugd spreken voor zich en ik hoop dan ook dat hij die lijn bij de profs kan doortrekken.

Om de deal rond te maken moest ik ook Boudat laten gaan. Weet hier en daar wel zijn puntjes te scoren, maar heeft met Bouhanni, Capiot, McLay, Pajur, Welten,... ook wel de nodige interne concurrentie, waardoor ik toch bereid was hem te laten gaan.

Bedankt voor de vlotte besprekingen zoals altijd en veel succes met Sonny en Thomas!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 666
Join date : 09-11-19

DEAL ARG - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL ARG - TIS   DEAL ARG - TIS Emptyma 29 maa - 19:31:25

Deal besproken en akkoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DEAL ARG - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL ARG - TIS   DEAL ARG - TIS Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEAL ARG - TIS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB - SAL
» Deal DKO - FDJ
» Deal PDM - RAB
» Deal DSQ - PDM
» Deal MAP - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: