Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TIS - ABS

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jappe666

Jappe666

Deal TIS - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIS - ABS   Deal TIS - ABS Emptydo 8 apr - 23:26:34

Naar TIS: Ghirmay + Jorgenson
Naar ABS: Uran + Gilbert + 59,3

We verwelkomen Ghirmay en Jorgenson binnen onze ploeg.
Ghirmay kan flink sprokkelen in de Franse en Italiaanse ééndagskoersen en is ook speerpunt bij Delko.
Jorgenson van zijn kant is ook nog maar 21 en etaleerde al zijn grote motor in Milaan-San-Remo vorig jaar en in 4 opeenvolgende etappes in de Ronde van de Toekomst.
Zit volgens mij ook goed bij Movistar, waar ze sowieso erg hard focussen op rittenkoersen en er na het pensioen van Valverde extra ruimte zal komen om door te schuiven naast MAL en Mas.

In ruil laten we Uran en Gilbert gaan. Beide erg sterke renners natuurlijk, maar hun carrières lopen toch eerder op hun laatste benen, al ben ik er van overtuigd dat ze nog wel wat zullen sprokkelen.
Om de deal rond te maken gaat er ook 59,3 cash ABS' richting uit.

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal TIS - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - ABS   Deal TIS - ABS Emptydo 8 apr - 23:46:00

Deal is akkoord

Jorgenson en Ghirmay zijn twee van mijn toptalenten. Ik was dus ook niet van plan om ze zomaar te laten gaan. Jasper kwam direct met concrete biedingen en wist me na lang onderhandelen te overtuigen.

Ghirmay is een van mijn favoriete talenten van dit moment. Hij kan op veel parcoursen uit de voeten en laat al jong ziet dat hij potentie heeft. Daarnaast is hij vaak al kopman waardoor hij nu al goed is voor veel punten. Hij heeft het echter nog niet laten zien op WT niveau, waardoor ik hem voor dit bedrag durf te laten gaan.

Jorgenson ondergaat terecht hevige interesse van menig WK3 manager. Ondanks deze druk presteert hij prima in zijn eerste twee seizoenen bij Movistar. Ook hij moet nu gaan bewijzen dat hij het op het hoogste niveau kan.

Uran en Gilbert daartegenover hoeven niks meer te bewijzen en hebben het grootste gedeelte van hun waarde in hun stopvergoeding zitten. Ik verwacht van Uran nog 2 jaar wat punten en van Gilbert af en toe een uitschieter. Maar ik ontvang vooral graag hun stop als het zover is. De cash was nodig om het in balans te brengen.

Uiteindelijk kies ik voor zekere waarde en laat ik twee toptalenten gaan. Als beide talenten hun potentie volledig waarmaken trek ik aan het korte eind. Mocht een van hun niet doorkomen kijk ik al snel tegen een positieve deal aan vanuit mijn kant. Uiteindelijk blijft het een gok.

Dank voor het geduld en de fijne onderhandeling! Een van mijn favoriete renners laten gaan is nu eenmaal niet makkelijk. Hopelijk komen beide renners goed terecht!
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal TIS - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - ABS   Deal TIS - ABS Emptyvr 9 apr - 7:52:31

Besproken en akkoord
Gesponsorde inhoud

Deal TIS - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - ABS   Deal TIS - ABS Empty

Deal TIS - ABS