Deal klopt.
Moest even wat gerepareerd worden omdat de deal wat scheef zou zijn.
Sinds de geruchten over het vertrek van Almeida naar UAE ben ik wat gaan twijfelen over hem. Niet over zijn talent maar meer over zijn karakter. Het is meer gevoel dan feiten, maar dat heeft me wel doen besluiten open te staan voor een optie tot verkoop. Savini was nog een erfenis van de vorige manager die mocht gaan omdat ik over de limiet van 30 renner heen ga nu.
Dekker heeft in de UAE tour laten zien dat hij met de topsprinters mee kan. Denk zelf dat hij ook in meerdere klassiekers mee kan gaan doen op den duur.
Moest even een keuze maken tussen Masnada en Knox om de deal wat in evenwicht te krijgen. Kies dan even voor Masnada omdat ik hiermee iets meer zekerheid binnenhaal en een iets hoger SV.
Rudy Barbier komt dan in de plaats van Knox. Een wat wisselvallige sprinter die zijn momentjes heeft. Vorig jaar een erg goed jaar gehad. Dit jaar nog niet maar wat hij vorig jaar heeft laten zien zal hij vast niet verleerd zijn.
15M wilde ik erbij om mijn eigen waarde bepaling in balans te krijgen. Beetje zeg maar voor Savini.