Correct.
Walscheid lijkt redelijk consistent met die jaren en mijns inziens lijkt hij zelfs iets beter te worden. Het is heel redelijk om er vanuit te gaan dat zijn SV nog stijgt. Zijn sterke voorseizoen en zijn verbeterde TT beloofd een zeer degelijke toekomst voor Walscheid.
Vakoc heeft natuurlijk een nare geschiedenis en hij heeft sinds zijn ongeluk niet meer gereden zoals ervoor. Ik vind hem op dit moment een goede renner en het is zeker niet uitgesloten dat hij zich alsnog naar een ander niveau weet te werken. Strade maakte mij toch een klein beetje hoopvol dat hij in de toekomst nog eens een paar seizoenen mee kan draaien als een outsider voor grote podiums.
Als laatste is Piccoli niet echt iemand waar ik om sta te springen, maar wellicht leuke bijvangst. Hopelijk zal hij niet al te nuttig worden voor zijn huidige team om over twee jaar weer voornamelijk in Noord-Amerika te gaan rijden om nog wat punten bij elkaar te sprokkelen.
Vanwege Coach's kennis over mijn mening over mijn renners en zijn renners was ik blij dat een deadline akkoord was. Ondanks dat ik volledig vertrouw dat ik hier een goede deal heb gesloten, probeer ik het voorzichtig aan te doen in deze beginfase. Maar zeker bedankt voor de deal Rawolf, ook dankzij jouw kennis over mijn meningen kwam je zonder gedoe met een goed aanbod waarbij twee van mijn favoriete CDC-renners betrokken waren.
En ook bedankt Ben, voor jouw open kijk op de deal. Zeer prettig om in deze fase alsnog een second opinion te krijgen.
Succes Coach, may the waaiers be ever in your favour!