Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal LVT - SAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hartstikkebedankt




Posts : 107
Join date : 13-02-21

Deal LVT - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal LVT - SAL   Deal LVT - SAL Emptyvr 14 mei - 9:56:52

Naar LVT: BONIFAZIO Niccòlo + PETILLI Simone + 10
Naar SAL: HERMANS Quinten

Ik haal in deze deal Quinten Hermans waar volgens mij nog veel rek op zit. Zijn Ardennencampagne was heel sterk en ook in de Giro toont hij een goed niveau. Een grote ronde zal hem ook goed doen. Hopelijk brengt het hem nog een stapje, maar verder heeft hij al een hoop sterke elementen: uitstekende punch, goede sprint en ook het duurvermogen. Denk dat ze er wel raad mee weten bij Wanty. Hopelijk verschuift zijn programma ook steeds meer naar de weg.

Bonifazio gaat mijn team verlaten, een sprinter die soms ineens een uitschieter heeft maar mij over het algemeen teleurstelt. Wel al een stop van 45 mil. Petilli mocht vertrekken al reed hij goed in Romandië en het geld was nodig om Teas over de streep te trekken.

Bedankt voor de goede onderhandeling!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal LVT - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LVT - SAL   Deal LVT - SAL Emptyvr 14 mei - 10:17:01

Klopt. Bedankt voor de onderhandeling!

Zoals de meesten hier vind ik Quinten Hermans een leuke renner, met ook ik zie de kans dat hij een grote kan worden. Al een goede all-rounder, met potentie in alles.

Maar ik kreeg een goed bod, met leuke renners. Bonifazio wil winnen, in ieder interview lijkt hij één doel te hebben, voor eigen succes rijden. Hij zal nooit de ideale knecht worden voor Turgis, maar dat weet zijn ploeg ook. Bonifazio krijgt vaak mogelijkheden om voor eigen succes te gaan en zo nu en dan pakt hij ook nog een leuke uitslag. Zijn SV kan ook nog iets stijgen.

De onderhandelingen starte met mijn vraag naar Petilli, die ik hoopte voor een prikkie over te kopen. In Romandië kon hij doorgaan waar Goossens en Pelaud moesten afhaken. Hij heeft nog niet heel veel laten zien, maar dat toont toch dat er iets in zit.

Al met al was het een erg moeilijke keuze, maar één waar ik blij mee denk te zijn op de langere termijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Deal LVT - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LVT - SAL   Deal LVT - SAL Emptyvr 14 mei - 10:20:41

Deal besproken en akkoord!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal LVT - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LVT - SAL   Deal LVT - SAL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal LVT - SAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: