Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AND-One

Ga naar beneden 
+2
Hapsnurker
bbflood
6 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND-One   Deal AND-One Emptydo 22 jul - 17:24:54

Naar AND: CAPIOT en VELASCO
Naar One: Majka + 10M

Uitleg volgt.
Aangezien deze voor P4 is ingediend ga ik er even van uit. Dat deze nog mee kan.
Timo als vervangend coach gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 398
Join date : 23-04-21
Age : 36

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyvr 23 jul - 13:54:42

Deal klopt, uitvoerig met Timo over deze deal gesproken.

Maijka is niet meer de renner van aantal jaar geleden, gezien het aantal renners wat UAE binnenhaald zie ik hem niet meer zo snel ergens voor een klassement gaan, ook niet meer in de kleine rondes.  Als ik dan de komende 3/4/5 jaar moet wachten tot Maijka zijn geld gaat opbrengen, kies is liever voor twee talentvolle renners.

Ik geloof erin dat Capiot de cijfers van 2019 - 22x keer in de top 10, 2020- 15x top 10 weer gaat halen. Waarbij die overwinningen ook gaan komen. Afgelopen 3 dagen 3x top tien gereden in België. Echter moet hij de ruimte krijgen vanuit zijn ploeg, dat gaat in het najaar zeker gebeuren.

Velasco heeft eind juni ook weer 2x top 10 gereden in 1.1 koersen. Vorig jaar was niet top, maar goed dat kunnen we niet als een regulier jaar beschouwen. Ik verwacht dat hij zijn jaar 2019 zeker kan verbeteren en een transfer naar een WT kan verzilveren.

Met deze deal laat ik een (waardevolle)knecht gaan maar krijg er in mijn ogen 2 renners voor terug die nog gaan groeien en punten voor mij gaan binnenhalen.

Timo bedankt voor de ondersteuning!
Bert bedankt voor deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyvr 23 jul - 18:45:17

Nadat ik iets meer dan een jaar gelden begonnen ben met 17 renners en 3 Miljoen cash, was mijn eerste doel waarde te creëren. Voor mezelf vind ik dat ik daar redelijk in geslaagd ben. Volgende doel is de echte toppers te contracteren. De gearriveerde renners zijn moeilijk weg te weken, dus moet je bij de jeugd de krenten uit de pap vissen. Dat gaat niet alleen om het hoogste budget te hebben maar ook de juiste waarde verhouding in je aankopen. Dat is lastig. Maar Neo's gaan soms voor het dubbele weg.

Ben op zoek naar cash of hoge SV. De hoge renners mogen best nog wel even door rijden om zo gefaseerd waarde te genereren.

Met Majka haal ik een hoge SV binnen waarvan ik verwacht ook nog wel 5 tot max 10 aan prijzengeld op te halen.

Dan de vertrekkers. Velasco vooral laten gaan om een plekje te creëren en denk dat de waarde die ik ervoor krijg wel overeenkomt wat die waard is. Voor Capiot zou ik mischien wel meer kunnen krijgen maar middenveld is vrij groot. Daarnaast is hij de laatste renner die nog van het eerste team van Mark is. Ik heb hem nog bij wk1.

Timo en hapsnurker bedankt voor de deal.

Zoals eerder gemeld grrag ingangsperiode, P4

Hapsnurker vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyvr 23 jul - 23:41:15

P4 gaat hem helaas niet meer worden. Deal moet altijd volledig rond zijn voor einde periode.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1094
Join date : 11-11-19
Age : 32
Location : Rotterdam

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyza 24 jul - 7:01:21

Uitgebreid besproken en uiteindelijk akkoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyza 24 jul - 10:48:53

Kasjaar schreef:
P4 gaat hem helaas niet meer worden. Deal moet altijd volledig rond zijn voor einde periode.

Mag ik even vragen wat nu de bedoeling is? Ben je nu tijdelijk gestopt als admin of niet? Je werkt mij op mijn zenuwen onderhand. Graag even duidelijkheid. Dat halfslachtige werk dat werkt naar mijn mening niet.

Die andere drie admins zijn ook wel in staat dat te melden.

Mochie07 vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyza 24 jul - 11:40:32

bbflood schreef:
Kasjaar schreef:
P4 gaat hem helaas niet meer worden. Deal moet altijd volledig rond zijn voor einde periode.

Mag ik even vragen wat nu de bedoeling is? Ben je nu tijdelijk gestopt als admin of niet? Je werkt mij op mijn zenuwen onderhand. Graag even duidelijkheid. Dat halfslachtige werk dat werkt naar mijn mening niet.

Die andere drie admins zijn ook wel in staat dat te melden.

Dan moet je maar beter lezen, want ik heb dat allang gemeld in het afwezigheidstopic. Als ik je op je zenuwen werk lijkt me dat meer jouw probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyma 26 jul - 7:15:56

Kasjaar schreef:
P4 gaat hem helaas niet meer worden. Deal moet altijd volledig rond zijn voor einde periode.

Waar staat dan het meldingstopic dat P3 ten einde loopt?
Zie bericht van manager Pozzovivo met vraag over de deadline duurtijden.
Ik snap Bert maar al te goed, je geeft zelf aan dat je tot eind augustus minder actief bent. Maar ff wat wetten en regels stellen daarvoor heb je wel tijd. Maar het spel zelf spelen, oh dat lekker niet.
Tijd dat jullie zich herpakken!

Bennyboy, BryanC, MelvinBraam en Mochie07 vinden dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyma 26 jul - 13:38:44

Tis nooit goed. Karsten doet wat hij kan. Hij komt hier bij uit en reageert namens de admins, hulde aan hem. Jullie willen dat iedereen actief wordt, maar gaan zeiken als iemand een goede stap zet.

Ik denk dat de verdeling van admintaken bij uitstek een onderwerp is waar de spelers niks mee te maken hebben. De boodschap is hetzelfde als ik hem zou hebben gepost.

Begrijp me niet verkeerd, feedback is prima. Maar de toon en de vorm vind ik hier niet ok.

Leuke deal mannen! Goed dat hij door is gekomen. Probeer daar van te genieten Wink.


Laatst aangepast door Mochie07 op ma 26 jul - 14:56:28; in totaal 1 keer bewerkt

BryanC, MelvinBraam en Chris85 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 951
Join date : 16-11-20

Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Emptyma 26 jul - 14:05:57

Wel eens dat Karsten beter het spel kan spelen dan admin spelen, met 3 admins redden de andere WKs het ook. Ik wil die Romo wel enz :p

Maar goeie inzet dat hij er toch tijd voor neemt in een voor hem drukke periode.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AND-One Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-One   Deal AND-One Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AND-One
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - BIA
» Deal PDM - GBM
» DEAL RAB - TIS
» Deal PDM - VAC
» Deal UNI - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: