Deal klopt, uitvoerig met Timo over deze deal gesproken.
Maijka is niet meer de renner van aantal jaar geleden, gezien het aantal renners wat UAE binnenhaald zie ik hem niet meer zo snel ergens voor een klassement gaan, ook niet meer in de kleine rondes. Als ik dan de komende 3/4/5 jaar moet wachten tot Maijka zijn geld gaat opbrengen, kies is liever voor twee talentvolle renners.
Ik geloof erin dat Capiot de cijfers van 2019 - 22x keer in de top 10, 2020- 15x top 10 weer gaat halen. Waarbij die overwinningen ook gaan komen. Afgelopen 3 dagen 3x top tien gereden in België. Echter moet hij de ruimte krijgen vanuit zijn ploeg, dat gaat in het najaar zeker gebeuren.
Velasco heeft eind juni ook weer 2x top 10 gereden in 1.1 koersen. Vorig jaar was niet top, maar goed dat kunnen we niet als een regulier jaar beschouwen. Ik verwacht dat hij zijn jaar 2019 zeker kan verbeteren en een transfer naar een WT kan verzilveren.
Met deze deal laat ik een (waardevolle)knecht gaan maar krijg er in mijn ogen 2 renners voor terug die nog gaan groeien en punten voor mij gaan binnenhalen.
Timo bedankt voor de ondersteuning!
Bert bedankt voor deal!