Deze deal klopt natuurlijk. Het is voor niemand een verrassing dat ik Wilco zo graag in mijn team wil hebben. Dat er concurrentie komt bij Bora deert mij verder niet, ik denk dat hij daar juist alleen maar sterker van zal worden. Bij Sunweb was hij vaak ook schaduwkopman, en dat beviel hem goed.
De praktijk is gewoon dat Wilco van alle GC renners bij Bora de beste tijdrit zal hebben, dan sta je automatisch hoog in het klassement en zal Bora zeker voor hem blijven rijden. Ook is Wilco een renner die er altijd staat! Ik houd zelf niet van die renners die makkelijk laten lopen... Kelderman bijt zich erin vast en zal zich nooit zomaar gewonnen geven.
Daarnaast zit hij gewoon op zijn plek bij Bora en dat heeft hij dit seizoen vaker bewezen met een redelijke score tot nog toe!
Dan Trentin, vol verwachting aangekocht maar lijkt toch wat tegen te vallen. Trentin wisselt ijzersterke momenten af met mindere momenten. Ik weet zeker dat hij straks op het WK er zal staan en dat hij in het voorjaar vaker best of the rest zal zijn achter de 4 kanonnen.
Pozzo, ik heb lang gehengeld bij je en nu is het dan toch gelukt! Veel plezier met Matteo en we handelen snel nog eens