Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DIS - AST

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Pozzovivo112

Pozzovivo112

Deal DIS - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal DIS - AST   Deal DIS - AST Emptyvr 30 jul - 11:34:02

Naar DIS: Matteo Trentin + 10 miljoen
Naar AST: Wilco Kelderman

Wilco Kelderman verlaat mijn ploeg. Hij heeft een goed jaar met al een aantal mooie resultaten en nog geen al te zware valpartijen. Toch denk ik niet dat hij zijn puntenaantal van dit jaar snel zal evenaren vooral door de grote concurrentie die hij zal krijgen volgend jaar bij Bora (Vlasov, Hindley, Higuita, Almeida misschien). Wilco zit ook al sinds het begin van het spel bij mijn team dus het werd eens tijd voor vernieuwing.

Trentin komt de ploeg versterken. Een goede all-rounder die elk jaar veel ereplaatsen behaald en bijgevolg ook veel punten. Is ook iemand die kan uitblinken in het voorjaar waar het mijn ploeg een beetje aan ontbrak. Het bod van Noud met Kamna vond ik ook heel goed omdat ik wel geloof in die jongen maar er scheelt net wat te vaak iets met hem waardoor ik toch voor de zekerheid van Trentin heb gekozen.

Via PB heeft Hofsje mij al duidelijk gemaakt dat hij niet kan begrijpen waarom ik niet voor zijn bod met Chaves heb gekozen. Jammer want ik denk toch niet dat ik met Trentin voor een pannenkoek heb gekozen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de ervaren managers die geen betrokken partij zijn hiervan denken.

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy

Deal DIS - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DIS - AST   Deal DIS - AST Emptyvr 30 jul - 12:23:17

Deze deal klopt natuurlijk. Het is voor niemand een verrassing dat ik Wilco zo graag in mijn team wil hebben. Dat er concurrentie komt bij Bora deert mij verder niet, ik denk dat hij daar juist alleen maar sterker van zal worden. Bij Sunweb was hij vaak ook schaduwkopman, en dat beviel hem goed.

De praktijk is gewoon dat Wilco van alle GC renners bij Bora de beste tijdrit zal hebben, dan sta je automatisch hoog in het klassement en zal Bora zeker voor hem blijven rijden. Ook is Wilco een renner die er altijd staat! Ik houd zelf niet van die renners die makkelijk laten lopen... Kelderman bijt zich erin vast en zal zich nooit zomaar gewonnen geven.

Daarnaast zit hij gewoon op zijn plek bij Bora en dat heeft hij dit seizoen vaker bewezen met een redelijke score tot nog toe!

Dan Trentin, vol verwachting aangekocht maar lijkt toch wat tegen te vallen. Trentin wisselt ijzersterke momenten af met mindere momenten. Ik weet zeker dat hij straks op het WK er zal staan en dat hij in het voorjaar vaker best of the rest zal zijn achter de 4 kanonnen.

Pozzo, ik heb lang gehengeld bij je en nu is het dan toch gelukt! Veel plezier met Matteo en we handelen snel nog eens Smile
Chris85

Chris85

Deal DIS - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DIS - AST   Deal DIS - AST Emptyvr 30 jul - 19:38:03

Ik vind het een prima keuze hoor Pozzo! Ik zou ook 100 van de 100 keer voor Trentin kiezen ipv Chaves. Al is het bod van Adraan in waarde wel wat sterker lijkt mij. Is maar net wat jij belangrijker vindt toch?

Bennyboy en Timodej vinden dit bericht leuk

Timodej

Timodej

Deal DIS - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DIS - AST   Deal DIS - AST Emptydo 16 sep - 10:52:56

Trentin is in mijn ogen een van de beste WK renners. Rijdt door voor plekje 6 en heeft uitschieters naar boven. Chaves is toch vooral veel onzekerheid. Daar zou ik Wilco ook niet voor laten gaan. Deal DIS - AST 1f609
Gesponsorde inhoud

Deal DIS - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DIS - AST   Deal DIS - AST Empty

Deal DIS - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal AST - SAL
» Deal BOR - ONE