Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal SAL - TIR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal SAL - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal SAL - TIR   Deal SAL - TIR Emptyma 9 aug - 9:14:17

Naar TIR: POLITT Nils
Naar SAL: GEOGHEGAN HART Tao

Ik heb wel vertrouwen in Politt, maar denk dat hij voor een hoop klassiekers toch nooit echt de favoriet gaat zijn. Zal verder wel genoeg sprokkelen als kopman bij Bora en is een leuke kerel natuurlijk. Met Hart kies ik voor een renner die het ook vaak net niet laat zien, maar waarvan het potentieel volgens mij wel hoger is. Bovendien is hij nog steeds behoorlijk jong voor een klassementsrenner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal SAL - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SAL - TIR   Deal SAL - TIR Emptyma 9 aug - 9:50:42

Ik had mijn team wel heel erg opgebouwd voor de ak’s en wilde toch ook graag een hele goede renner hebben voor de Vlaamse klassiekers vandaar besloten om Hart te laten gaan. Hij won de giro van 2020 op spectaculaire wijze maar ik ben toch bang dat hij in zijn carrière erg veel zal moeten blijven knechten. Hij zal zeker punten scoren maar het hoogtepunt in zijn carrière heeft hij denk ik al gehad.

Met Politt haal ik de kopman van Bora voor de Vlaamse klassiekers binnen. Ik verwacht dan ook een pak punten van hem. Ik pas 27 dus kan nog heel wat jaartjes mee.

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal SAL - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP