Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal MAP-AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal MAP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal MAP-AST   Deal MAP-AST Emptyvr 27 aug - 11:11:20

Naar Mapei: E. Buchmann + M. Bodnar
Naar Astana Premier Tech: T. Benoot + 15

Met dubbele gevoelens vertrekt mijn eerste draft Emanuel Buchmann. Ik heb er geen geheim van gemaakt fan te zijn van deze Bora man. Maar sinds zijn pech en zijn smalle programma ben ik toch wat gaan twijfelen over Emu. Als die in orde is hoort hij met recht tot de beste 10 klimmers van het peloton, echter is dat meteen zijn mankement, hij komt de laatste tijd echt heel veel tegen en is de afgelopen twee jaar niet echt tot zijn recht gekomen. Met de komst van Wilco bij Astana mocht Buchmann daarom eerder vertrekken dan vooraf gedacht. Ik hoop voor Mapei dat hij zijn vorm van 2019 weer gaat laten zien en weer een echt puntenkanon gaat worden.

Dan de nieuwkomer : Tiesj Benoot.
Eigenlijk wil ik hem al jaren in mijn team omdat het gewoon een alleskunner is. Met het vertrek van Trentin zocht ik weer één voorjaarsrenner die ook rondjes van een week zou aan moeten kunnen. Tiesj is gewoon een zeer sterke renner die overal kan scoren. Echter heeft hij geen goede sprint aan de meet waardoor die niet vaak wint. Als alles klopt kan Tiesj zeker nog mooie dingen laten zien en daar zie ik naar uit.

Bodnar en de 15 mil waren nodig om de leeftijd van Emu en Tiesj iets te compenseren. Dat is fijn voor mij want zo heb ik meteen een renner minder voor de neosale.

Dank voor de snelle deal Nathanael en veel succes met de 2 Band of Brothers.

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
BRL-Nathanael




Posts : 104
Join date : 12-11-20

Deal MAP-AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP-AST   Deal MAP-AST Emptyvr 27 aug - 13:37:22

Yes deal klopt.

Na drie grote rondes ben ik er wel achter dat ik weinig renners heb om van te genieten. Ook in rondjes van een week heb ik nauwelijks top tien kandidaten. Met Buchmann hoop ik dat meer te hebben dan met Benoot.
Ben ook altijd meer fan geweest van buchmann dus ik hoop dat hij nu weer opbloeit.

Een gokje maar ook Benoot draait niet best dus ik durf hem te nemen. Wilde er nog iets bij ivm leeftijd en dit is eruit gekomen.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MAP-AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: