Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - MOL

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal AND - MOL  Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - MOL    Deal AND - MOL  Emptydi 31 aug - 19:45:10

Naar Androni - Nelson Oliveira + 5
Naar Molteni - Nans Peters

Nans Peters is een renner die veel potentie heeft maar mij vaker frustreert dan dat hij presteert. Hij heeft natuurlijk in het verleden mooie resultaten laten zien, echter de afgelopen 2 jaar is het vaak net niet. Met de verschillende versterkingen binnen Ag2r verwacht ik dat Nans eerder een dienende rol krijgt dan een vrije rol waardoor de kansen kleiner worden. Een mooie etappe overwinning zit er zeker in voor Nans maar echter structurele punten zie ik hem niet veel binnenhalen.

Hiervoor krijg in een waardevolle kracht vanuit Movistar, dit jaar een paar mooie top 10 klasseringen in de Giro en tevens in koersen van een week kan Nelson goed meedoen. Voor mij een renner die leuker is om te volgen en een gokje of hij de komende jaren nog de ruimte krijgt bij Movistar. Echter de hogere SV heeft mij doen overtuigen om deze deal toch te maken.

Joske, bedankt voor de snelle onderhandelingen en veel succes met Nans.

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal AND - MOL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - MOL    Deal AND - MOL  Emptydi 31 aug - 19:48:41

Deal besproken en akkoord.

Timodej vindt dit bericht leuk

Joske47

Joske47

Deal AND - MOL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - MOL    Deal AND - MOL  Emptydo 2 sep - 10:58:36

Deal klopt.

Oliveira is een heel goed jaar aan het rijden, ik vrees echter dat hij meer en meer tot knecht zal uitgroeien bij Movistar omdat hij niet echt wapens heeft om een koers te winnen. Steengoed renner maar geen grote puntenpakker.

Met Peters haal ik iemand binnen die afgelopen jaar wat pech had maar ik hoop dat hij terug op zijn niveau van vorig jaar geraakt en dan heb ik iemand om wat te volgen in de vele Franse wedstrijden.

Hapsnurker bedankt voor de vlotte deal en veel plezier met Oliveira.

Hapsnurker vindt dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Deal AND - MOL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - MOL    Deal AND - MOL  Empty

Deal AND - MOL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR