Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BOR - BIA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Timodej

Timodej

Deal BOR - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR - BIA   Deal BOR - BIA Emptywo 22 sep - 20:26:29

Naar BOR: Guernalec + Van Lerberghe + Vermote + 12,5
Naar BIA: Brambilla + Geniez

Naar mijn team komen twee oudere mannen die voorlopig nog niet zullen stoppen, maar wel een wat zekerdere waarde vertegenwoordigen.

Allereerst Brambilla(aaaa); deze Italiaanse klimmer begon het jaar sterk, waardoor hij zijn stop iets zal gaan ophogen, en heeft af en toe een plotse uitschieter naar boven voor wat puntjes. Geniez is een voormalig klassementsman die al drie jaar bijna niet vooruit komt. In de Tour du Jura toonde hij zich plots in de kopgroep, en in de Trofeo Matteotti haalde hij zelfs bijna de top 10. Kan deze man weer iets van zijn vorm gaan vinden? We gaan het zien. Anders verwacht ik dat hij na volgend jaar zal stoppen.

Vertrekkend is Guernalec. Deze tijdrijder gaf begin vorig jaar aan klassementambities te hebben en te oefenen op zijn klimcapaciteiten. Nu twee jaar verder vind ik dat hij toch iets te veel blijft hangen, en ben ik bang dat zijn top niet heel veel hoger ligt dan dit. Voor Adriaan hoop ik uiteraard dat hij zich nog wel verder ontwikkelt, maar ik zal dit vanaf een afstandje gadeslaan.
Ook weg gaan Van Lerberghe, die bij Deceuninck - Quickstep de rol van Mørkøv over zal moeten gaan nemen en op die manier ongetwijfeld zijn puntjes zal gaan pakken, en Vermote die zich zijn terugkeer in het peloton toch heel anders voor zich zal hebben gezien dan een heel seizoen aan de kant zitten met covid. Omdat ik denk dat hij volgend jaar nog wel zal blijven koersen, neem ik de gok om zijn potentiële stop op te offeren voor een iets hogere die volgend jaar waarschijnlijk vrij komt.

Adriaan, als mede connaisseur van het vrouwelijk schoon en in die hoedanigheid fervent fan van de rondingen van mijn vrouw, thanks voor de onderhandelingen.  Deal BOR - BIA 1f60b

Laatst aangepast door Timodej op do 23 sep - 9:02:35; in totaal 1 keer bewerkt

hofsje vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal BOR - BIA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR - BIA   Deal BOR - BIA Emptywo 22 sep - 20:53:41

Deal klopt

Met Guernalec krijg ik een aardig jonge renner van 24 jaar die erbij die zich vooral richt op tijdrijdritten maar ook redelijk kan klimmen zoals in de Algarve dit jaar ,
Met Van Lerberghe zoals gezegt in de Morkov rol maar in de Heistse Pijl ook af en toe nog wat kan scoren ,
Vermote komt ook, is een risico ,of hij langer blijft of ergens anders een contract nog krijgt ,mede daardoor krijg ik er nog 12,5m extra bij

Geniez en Brambillaaaa vertrekken dus ,
Brambilla de meer zekere puntenpakker ,begon heel goed maar later in het seizoen werd hij al steeds vaker de knecht voor Mollema oa
En Geniez die helaas ook nog een jaar doorgaat iig en de kans maar klein is dat hij nog wat punten gaat stoppen

Over je laatste zin over mij kan ik veel over zeggen maar dat is wat meer tussen mezelf en Timo Very Happy

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BOR - BIA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP