Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal FDJ-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptydo 14 okt - 11:21:05

Naar FDJ= Devenyns, Dries
Naar IAM Cycling= Genechten, Jonas+ Jauregui, Quinten

Waren een tijdje aan het onderhandelen over een wat grotere deal. Kevin wou graag even wachten tot na de Neos, daarom zijn we uiteindelijk op een kleinere deal gekomen. Jauregui heeft veel blessureleed gehad, maar durf het risico wel te nemen in de hoop dat hij nog wat stappen kan maken. Kevin wou Devenyns graag en voor mij geldt dat de sv van Jonas welkom is.
Terug naar boven Ga naar beneden
ZwartebroekengeIetrui

ZwartebroekengeIetrui

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptydo 14 okt - 11:33:32

Deal klopt. We waren inderdaad aan het onderhandelen over andere renners toen deze renners ter sprake kwamen. Devenyns een sterke renner met een leuke stop, hij heeft zijn contract verlengd tot 2022 en we zien wel wat hij daarna gaat doen. Jauregui heb ik sinds het begin van dit spel in mijn team als renner voor Franse eendagskoersen. In 2019 deed hij echt wel mee in die ritten voor de punten, maar de laatste jaren inderdaad mede door blessures minder. Met Devenyns denk ik iets meer zekerheid te hebben. Van Genechten heb ik vorige periode in mijn team gekregen en dat was puur vanwege zijn sv die in december vrij komt. Die cash was nodig voor het verschil in waarde.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal FDJ-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum