Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - ABS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal UNI - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - ABS   Deal UNI - ABS Emptyma 25 okt - 14:37:35

Naar ABS: Grosu + Galvan + van Rooy + 5
Naar UNI: Debesay + Jerman + Elissonde

Ja lang puzzelen zijn we tot de volgende deal gekomen. Elissonde bleek het missende stukje om toch wat zekerheid naar Unibet te brengen zonder een directe stopper te moeten wegdoen.

Grosu is een ideale renner met een prima stop die altijd wel scoort. Zie zijn overstap naar Androni wel zitten, weinig andere pure sprinters dus zal zijn kansen wel krijgen.

Galvan liet zich zien na wat zwaardere koersen in sprintjes, is bovendien pas 23 dus kan nog doorgroeien. Heeft nog geen contract maar daar ben ik niet zo bang voor. Als jonge Spanjaard zijn er pct ploegen genoeg. Misschien heeft zelfs Movistar interesse Wink.

Van Rooy stond voor 10 op de TL, reed een goed najaar dus was helaas net wat duurder geworden Wink. Als hij nog 1 seizoen prima rijdt komt zijn stop al rond de 17-20, mocht hij dan nog wat sprokkelen is dat prima.

Debesay en Jerman heb ik dit jaar als neo's gehaald. Debesay kende een moeilijk jaar en zijn toekomst is onzeker door het stoppen van Delko. Hij reedt goed bij de u23 categorie dus ik denk dat hij wel een ploeg vindt. Het is de vraag of hij het dan wel kan laten zien. Jerman sprintte een paar leuke ere plaatsen en kan nog groeien, maar verwacht geen wonderen.

Elissonde reedt een erg leuk jaar met veel redelijk succesvolle aanvallen in de vuelta en tour. Een leuke renner om te volgen. Helaas zet het zich slechts beperkt om in punten.

Uiteindelijk is dit een deal met 6 kleinere renners, van geen enkele verwacht ik grootse prestaties, maar wel leuk om weer eens wat nieuwe renners te zien komen. Robin bedankt voor de leuke onderhandeling, die meer een puzzel was dan een onderhandeling Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - ABS   Deal UNI - ABS Emptyma 25 okt - 14:50:49

Klopt.

Kleine deal waar de uitkomst niet van cruciaal belang is.
Grosu vs Elissonde. Ik vond Elissonde leuk rijden dit jaar en probeerde hem op andere WK's al eens te halen. Dit is puntengewijs geen slimme zet maar van een 30'er moet je niet plots verwachten dat hij 3 stappen maakt.
De filosofie van Trek sluit aan bij mijn beeld hoe ik een wedstrijd wil zien voluit namelijk kiezen voor de aanval.
Jerman kan goede U23 resultaten voorleggen net als Debesay.
Debesay is nog onzeker maar dat is Galvan idem.
Van Rooy rijdt een degelijk jaar, hij leverde wat punten op. In het begin van het jaar kon hij weg voor 10 mil maar niemand hoefde hem.

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum