Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNO - ABS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal UNO - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNO - ABS   Deal UNO - ABS Emptyvr 19 nov - 13:46:21

Naar Uno: Stybar + El Fares
Naar Abs: Gallopin + 6

Na een volle week onderhandelen is er witte rook! Ik informeerde bij thomas naar Gallopin. Ik geloof wel dat hij bij trek nog goed gaat zijn voor wat punten jaarlijks, al denk ik dat hij zijn niveau van weleer niet meer zal halen. Is naar eigen zeggen van zijn ongemakken verlost en klaar om weer punten te scoren. Meestal krijg je bij Trek die kans wel, dus ik zie dit als een goede stap. Zal zo'n 10 mil aan punten moeten halen om zijn waarde in deze deal waar te maken.

Stybar gaat de ploeg verlaten. Hij laat bij vlagen nog zien het niet verleerd te zijn, maar lijkt toch steeds meer in een knechtenrol terecht te komen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat hij snel stopt aangezien het wel een echte liefhebber is, en ze hem bij QS er graag bij hebben. Oftewel, misschien scoort hij nog wat, misschien stopt hij na komend jaar, en misschien rijdt hij nog jaren puntloos rond.

El Fares en 6 mil is het wisselgeld wat nodig was. 6 mil en een vrije plek is bovendien altijd goed zo net voor de neo's.

Thomas bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNO - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNO - ABS   Deal UNO - ABS Emptyvr 19 nov - 13:56:20

Deal klopt.

Gallopin gehaald voor zijn stopvergoeding. Na het lezen van wat berichten van hem en Trek zelf toch wat meer vertrouwen in Tony gekregen. Mocht vertrekken voor 10-15 mil boven zijn SV. Denk dat ik dat met deze deal gekregen heb.

Stybar heeft op het WK laten zien nog altijd goed genoeg te zijn, was in het voorjaar ook gewoon een vd beste totdat hij met hartproblemen kwam te zitten. Denk dat Stybar nog zeker wel 2 jaar door zal gaan, maar een goede kasseien renner om voor te juichen is altijd fijn.

El Fares voegt zich toe aan het rijtje Hivert, Pozzovivo, Gavazzi. Stelletje bejaarden die hopelijk eind 2022 tegelijkertijd stoppen.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNO - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM