Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal IAM - PDM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 979
Join date : 09-11-19

Deal IAM - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - PDM   Deal IAM - PDM Emptydo 11 aug - 17:20:58

Naar IAM: Giulio Ciccone + Felix Gross
Naar PDM: 137,5 miljoen

Ciccone heeft me niet gebracht wat ik er van gehoopt had en het is tijd om door te selecteren. Het zal steeds moeilijker voor hem worden om de door mij betaalde waarde waard te worden dus heb iets moeten zakken. Nu krijg ik een faire prijs denk ik en de punten zijn voor Melvin, want hij scoort redelijk natuurlijk. Ik zie hem ook nog wel shinen in het Italiaanse najaar, maar dat is hiermee wel ingecalculeerd.
Gross cheap opgepikt als neo en nu cheap van de hand gedaan. Melvin weet vaak langer aan dit soort jongens vast te houden en ze met winst te verkopen als ze een resultaatje rijden, dus daar zal die wel blij mee zijn Wink
137,5 leuk om te besteden bij de neos. Leuke lichting aanstaande met veel subtoppers, dus daar moeten er wel een paar op te pikken zijn.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 572
Join date : 09-11-19

Deal IAM - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - PDM   Deal IAM - PDM Emptyvr 12 aug - 11:45:36

Deal klopt, Ciccone een jongen waar nog veel rek in zit. Focust zich dit jaar helaas op een klassement in een grote ronde. Hopelijk komt hij er nu definitief achter dat het een goede rittenkaper/ eendags menne is.
Felix GroB is een talentvolle jongen, begon dit jaar sterk met rijden, maar lag er toen ruim 2 maand uit na een harde valpartij. Daarom kon ik hem nu goedkoop aan het team toevoegen.
Ik doe nu een bult cash van de hand, er is heel veel geld in het spel en wou graag wat schuiven in mn renners. Ik eindig dit seizoen op een hoog aantal renners, dus veel kan ik niet betekenen bij de neos.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal IAM - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: