Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - MOL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - MOL   Deal UNI - MOL Emptyzo 28 aug - 7:58:15

Naar Unibet: Florian Vermeersch + Henok Mulukbrhan
Naar Moltenti: Jonathan Narvaez

Ik kocht Narvaez op een minder moment in zijn carriere.
Dit jaar liet hij zich opmerken dat hij toch het potentieel heeft om te scoren in het Vlaamse voorjaar.
Binnen het team draait het om jongens op te merken en nadien met winst door te verkopen.
Vorige winter had ik geinformeerd naar de vraagprijs van Florian maar die lag te hoog.
Logisch na zijn sterke Roubaix.
Nu koop ik hem na een minder voorjaar vol kommer en kwel. Binnen de Lotto equipe zal hij sneller voor eigen rekening kunnen rijden dan Narvaez binnen Ineos.
Met Mulu halen we een Afrikaanse ruwe diamant binnen. Hij krijgt de nodige tijd om zich aan te passen aan het Europese niveau en nadien te schitteren.

Bedankt Joske voor de open communicatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal UNI - MOL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - MOL   Deal UNI - MOL Emptyma 29 aug - 10:31:13

Deal klopt.

Vermeersch is een sterke beer met een grote motor maar wordt binnen zijn eigen team momenteel overvleugeld door een nog groter talent met De Lie. Ik heb wat vrees dat zijn kansen daardoor beperkt gaan blijven tot heel specifieke wedstrijden zoals een Roubaix.

Narvaez heeft zich volgens mij de afgelopen jaren als Zuid Amerikaan wat te veel gefocust op het rondewerk en komt er pas sinds vorig jaar achter dat het explosieve eendagswerk uitstekend bij hem past. Hij heeft daar een paar keer echt indruk op mij gemaakt en ik denk dat hij in de toekomst daar nog mooie resultaten kan neerzette, hetzij bij Ineos dat wat minder focust op grote rondes, hetzij in een meer beschermde rol bij een nieuwe ploeg.

Mulukbrhan voor 5 miljoen opgepikt bij de zomerneo's. Hoopte hem voor een kleine winst door te verkopen maar nooit een bod voor hem ontvangen dus die mocht zo weer weg en heb ik een extra plekje voor de neoverkoop.

Rage bedankt voor het geduld en de duidelijkheid bij de onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - MOL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MOL - MAP
» DEAL VAC - TIS
» Deal NOV - VAC
» Deal MUN - TIR
» Deal BIA - ABS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum