Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - RAB

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - RAB   Deal UNI - RAB Emptydi 30 aug - 8:03:04

Naar Unibet: Henri Vandenabeele + Harry Sweeny + 20 mil
Naar Rabobank: Roger Adria + Jannik Steimle

We voegen met Henri een klimtalent toe aan de selectie.
Het eerste prof jaar valt in het water dat wijt ik grotendeels aan de onkunde van de omkadering van Team DSM.
Iemand aan een grote ronde laten deelnemen die niet 100% is, is gewoon weg dom.
Ik hoop dat ze hieruit leren, dat Henri hieruit leert en volgend jaar een stap voorwaarts kan zetten.
Harry het manusje die alles kan. Ik zag hem bezig in Tour de L'ain en daar zat er stoemp op.
Hij was op pad met G. Bennett die gekend staat als een goede klimmer.
De Vuelta uitrijden en zich daarin tonen zal een mooie surplus betekenen naar komende winter.

Adria verlaat het team. Ik geloof in zijn kunnen maar ik denk dat hij te kort komt om mee te spelen op het hoogste niveau.
Steimle laat ik gaan voor Henri.
De 20 mil is handig meegenomen richting volgende onderhandelingen en neo's.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal UNI - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - RAB   Deal UNI - RAB Emptydi 30 aug - 9:24:03

Verandering van spijs doet eten. Ik had de gedachte om Vandenbeele te houden omdat ik serieus denk dat daar veel meer in zit, maar ik ben nog steeds op zoek naar een doelstelling op wk3. Bij de NEO verkoop zal ik vermoedelijk niet echt een rol gaan spelen, dus ik kan met een kleine portemonnee de transfermarkt op. Andere vertrekker Sweeny. Leuke aanvaller, zie ik ook nog wel leuke dingen doen, maar bij Soudal weet je het nooit.

Nieuwkomers dan; Adria en Steimle. Adria vind ik een leuke aanvallende renner die op jonge leeftijd laat zien tot mooie resultaten te kunnen komen. Plek 11 in San Sebastian is daar een voorbeeld van. Ventje is 24, dus ook daar zit nog wel rek in. Steimle daarentegen zit gevangen in Patlevs voorjaarskern. Zie hem tot op heden alleen maar knechten, maar ik denk te weten dat hij zeker de potentie heeft om zelf punten te scoren. Mocht hij zijn neus aan het venster gaan steken, dan kunnen we als Rabo daar veel plezier aan beleven. Daarnaast kan hij een prima tijdrit rijden en is ook rap aan de meet. Resume; als het een beetje mee zit, dan kan het wel wat worden.

Robin, dit ging lekker vlot. Wie er beste uit gaat komen, zal de komende twee jaar moeten blijken.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal IAM-ABS
» Deal SAL - CEP
» Deal CAN - MUN
» Deal IAM - BOR
» Deal ARG-SKY

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum