Verandering van spijs doet eten. Ik had de gedachte om Vandenbeele te houden omdat ik serieus denk dat daar veel meer in zit, maar ik ben nog steeds op zoek naar een doelstelling op wk3. Bij de NEO verkoop zal ik vermoedelijk niet echt een rol gaan spelen, dus ik kan met een kleine portemonnee de transfermarkt op. Andere vertrekker Sweeny. Leuke aanvaller, zie ik ook nog wel leuke dingen doen, maar bij Soudal weet je het nooit.
Nieuwkomers dan; Adria en Steimle. Adria vind ik een leuke aanvallende renner die op jonge leeftijd laat zien tot mooie resultaten te kunnen komen. Plek 11 in San Sebastian is daar een voorbeeld van. Ventje is 24, dus ook daar zit nog wel rek in. Steimle daarentegen zit gevangen in Patlevs voorjaarskern. Zie hem tot op heden alleen maar knechten, maar ik denk te weten dat hij zeker de potentie heeft om zelf punten te scoren. Mocht hij zijn neus aan het venster gaan steken, dan kunnen we als Rabo daar veel plezier aan beleven. Daarnaast kan hij een prima tijdrit rijden en is ook rap aan de meet. Resume; als het een beetje mee zit, dan kan het wel wat worden.
Robin, dit ging lekker vlot. Wie er beste uit gaat komen, zal de komende twee jaar moeten blijken.