Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal BOR - FGU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 814
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Deal BOR - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR - FGU   Deal BOR - FGU Emptydi 6 sep - 21:25:45

Naar BOR: Sylvain Moniquet
Naar FGU: Andrea Pasqualon + 12,5

Nog maar wat waarde creëren ten gunste van jongere renners. Moniquet groeit al jaren heel gestaag en komt regelmatig in en in de buurt van de top 10. Zou ook zomaar eens een puntenpakker kunnen worden mocht Lotto degraderen en in een kleiner circuit gaan rijden.

Toch pak ik liever nu een kleine winst op hem met Pasqualon. Bij Bahrein zal hij anderen gaan assisteren, maar ik denk dat hij ook genoeg eigen kansen gaat krijgen en puntjes gaat sprokkelen voor mijn ploeg. Bovendien is hij 34 en zal zijn stop komende jaren vrij komen.

Dank, Adriaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 616
Join date : 09-11-19
Age : 35

Deal BOR - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR - FGU   Deal BOR - FGU Emptydi 6 sep - 22:19:35

Deal klopt

Ik kies met deze deal voor verjonging met Moniquet die vorig jaar een zeer moeizaam jaar had als neo-prof maar dit jaar bewezen een stapje te hebben gezet met wat redelijke uitslagen ,zal zeker nog wel stappen om de waarde van Pasqualon waard te zijn ,maar daar heb ik voor nu wel vertrouwen in

Pasqualon gaat dus ,gaat naar Bahrain ,beetje afwachten hoe dat gaat aflopen ,miss voor Rick wel goed maar daar zullen vast wel achterkomen

Bedankt Rick
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal BOR - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: