Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal FDJ-IAM

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptyma 12 sep - 20:28:46

Naar FDJ: Tulett, Ben+ Guglielmi, Simon
Naar IAM: Hermans, Ben+ Balmer, Alexandre+ Zimmermann, Georg+ 155 miljoen

Na een uitstekende ontwikkeling en overstap naar Ineos is het moment daar om Ben te laten gaan. Ben heeft inmiddels het potentie wereldtop bestempeld gekregen en gaat daarom ook voor een groot bedrag weg. Guglielmi is een leuke aanvallende renner, maar mocht weg vanwege dat het team anders veel te groot wordt, daarnaast toont hij te weinig progressie om aan te houden. Er waren al enkele pogingen gedaan om Balmer en Zimmermann binnen te halen. Balmer liet bij de junioren zien veel potentie te hebben, bij de beloften en als eerste jaar prof liet hij ook al kleine schimmen hiervan zien. Ik heb er vertrouwen in dat hij grote stappen gaat zetten. Daarnaast past hij als Zwitser goed bij IAM Cycling. Zimmermann heeft al iets meer laten zien, maar is ook al een stuk ouder. Hopelijk kan hij zijn progressie voortzetten. Met Hermans en de cash bouw ik daarnaast enige zekerheid op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptyma 12 sep - 22:33:52

Deze staat on hold. Admins in overleg en komen hier later op terug.
ZwartebroekengeIetrui

ZwartebroekengeIetrui

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptyma 12 sep - 22:43:29

Deal klopt, na deze lang lopende onderhandeling kan ik eindelijk Ben Tulett toevoegen aan mijn team. Ik betaal misschien wel een beetje veel voor hem, maar ik geloof dat hij echt een hele grote gaat worden. Hij is nog maar 21, en reed al top 10 in een WT koers, liet zich zien in de tijdritten in de Giro, 12e in de Waalse Pijl. Ik denk dat hij bij INEOS een mooi plan gaat krijgen om te groeien naar wereldtop. Guglielmi heb ik ook op andere wk's ik geloof wel in zijn potentie, ik denk dat hij nog wel een renner kan worden voor punten op dit spel, maar is voornamelijk een extra renner in deze deal geweest.

Hermans is de eerste vertrekker, niet zo lang bij mij in het team geweest, maar voor een groot talent wil ik hem wel laten gaan. Zimmermann en Balmer zijn renners waar ik veel in geloof die ik eigenlijk liever niet verkocht. Maar de afgelopen maanden kreeg ik meerdere berichten met boden van Melvin voor beide renners. Het eerste bod op Balmer kwam zelfs binnen vijf minuten nadat ik de deadline had gewonnen. Lang wilde ik niet echt meewerken en pas toen Tulett bespreekbaar werd kwamen we langzaam ergens. Uiteindelijk met de cash zijn we hierop uit gekomen.
Gast
Gast

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptyma 12 sep - 23:10:29

In het kader van transparantie, wat is de reden dat dit on hold staat?
Bennyboy

Bennyboy

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptydi 13 sep - 12:35:09

Check over, deal kan doorgaan.

MelvinBraam en ZwartebroekengeIetrui vinden dit bericht leuk

Timodej

Timodej

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Emptyzo 18 sep - 10:03:55

Pro Teela Cycling schreef:
In het kader van transparantie, wat is de reden dat dit on hold staat?
In het kader van transparantie: Er waren wat klachten binnen gekomen, maar de waarde die voor Tulett wordt betaald is door meerdere managers geboden, en lijkt dus reëel.
Gesponsorde inhoud

Deal FDJ-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FDJ-IAM   Deal FDJ-IAM Empty

Deal FDJ-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MOL - MAP
» DEAL VAC - TIS