Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - CEP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - CEP   Deal UNI - CEP Emptydo 15 sep - 13:11:54

Naar Unibet: Carlos Canal
Naar Caisse d'Epargne: Arjen Livyns

Ik haalde Livyns binnen na zijn succesvolle voorjaarscampagne. Jammer genoeg is er geen vervolg op dit gekomen.
Volgend jaar gaat hij naar Lotto waar hij zijn kansen zal krijgen maar in de grotere wedstrijden denk ik knecht zal zijn.
Dan gok ik liever op jonkie Carlos. Met zijn 21 lentes gooit hij zich in het profpeloton.
Als broekie werd hij van een MTB op een race fiets geplaatst, dit vraagt een enorme aanpassing tenzij je Matje VDP heet.
Ik verwacht niet meteen resultaten maar binnen Euskatel brengen ze hem voorzichtig. Hij reed voor het 2e jaar op rij de Vuelta uit.
Dit zal zijn uithouding ten goede komen.

Thanks Chris voor de snelle deal, altijd fijn als vraag en aanbod meteen matchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85

Deal UNI - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - CEP   Deal UNI - CEP Emptydo 15 sep - 23:44:56

Deal klopt!

Met deze deal kies ik voor iets meer zekerheid. Canal was de allereerste renner die ik haalde toen ik project Spanje begon. Kwam idd als piepjonge MTB'er het peloton binnen bij Burgos en krijgt de kans om zich bij Euskatel door te ontwikkelen. Ik denk niet dat het een grote puntenpakker gaat worden, al zal hij ongetwijfeld hier en daar wat ereplaatsen bij elkaar gaan fietsen.

Voor hem in de plaats komt Livyns. Probeer ik op de diverse WK's al een tijdje te halen maar vond hem steeds iets te duur. Na dat ene goede voorjaar niet heel veel meer laten zien maar iedereen heeft gezien dat het er wel in zit bij hem. Ik hoop dat hij bij Lotto toch ook in de grotere wedstrijden zijn kans gaat krijgen aangezien de resultaten daar de laatste tijd niet bepaald indrukwekkend zijn.

Robin jij ook bedankt, altijd fijn om zo'n snelle deal te maken zonder dagen te hoeven appen over een miljoentje meer of minder!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal IAM-ABS
» Deal SAL - CEP
» Deal CAN - MUN
» Deal IAM - BOR
» Deal ARG-SKY

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum