Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DKO - PDM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal DKO - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO - PDM   Deal DKO - PDM Emptydo 29 sep - 10:10:42

Naar DKO:

Filippo Ganna + Andreas Leknessund + 25

Naar PDM:

Biniam Girmay + Louis Vervaeke

Girmay is een wereldtopper maar verandering van spijs doet eten (of zoiets). Leknessund is ook een groot talent bij mijn favoriete ploeg. Kan op termijn in heuvelklassiekers en koersjes van een week meedoen om winst. Hopelijk wordt z'n tijdrit ook weer beter.

Iemand die wel al een goeie tijdrit heeft is Ganna. Slecht jaar gehad maar blijft een absolute topper. Hoop vooral dat hij in de klassiekers een topper gaat worden, Roubaix was wat dat betreft veelbelovend.

Vervaeke erbij omdat m'n ploeg vol zit. Cash erbij omdat dat altijd lekker is.

Renners caliber Girmay komen zelden beschikbaar, zitten meestal muurvast in een team. Daarom ben ik ook niet in enkele minuten tot verkoop overgegaan. Bij meerdere managers gepolst en flowtosti had de interessantste renners beschikbaar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal DKO - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - PDM   Deal DKO - PDM Emptydo 29 sep - 10:18:52

Klopt!

Met pijn in het hart laat ik twee favorieten gaan. In beide gevallen heb ik toch ook twijfels of ze hun hele potentieel gaan benutten. Gaat Ganna echt Roubaix winnen? En welke andere koersen passen bij hem? Ook in de ITT niet meer de absolute heerser en dan nemen de punten toch ook wel snel wat af. Bij Ineos rijden veel klassieke talenten, dus ook daar durf ik niet met zekerheid te zeggen of hij ook op dat gebied te top gaat halen.
Leknessund heeft dit jaar mooie stap gemaakt. Rijdt aanvallend en kan het ook afmaken zoals in Noorwegen. Toch is zijn profiel voor dit spel op dit moment niet denderend. Mocht hij zijn tijdrit hervinden dan wordt het wel een man voor klassementjes.
Ik denk dat ik met deze prijs voor beiden een mooi bedrag vang waarbij ze zeker mogen gaan presteren zonder dat ik spijt krijg.

Dan Girmay. Een van dé talenten in de koers én voor dit spel. Klimt makkelijk en heeft een geweldige sprint. Bewijst dit jaar al dat (zelfs met tegenslag) hij een enorm hoog plafond heeft. Of dit daadwerkelijk een 400 miljoen-deal is durf ik te betwijfelen, maar ik heb in ieder geval flink in de buidel getast. Girmay wordt in eigen land wereldkampioen en wint komend jaar Milaan San Remo. Ik heb nu ook een Van Aert-light in mn ploeg (op klassiek-gebied).

Vervaeke kreeg ik erbij als bruidsschat. Tja.....

25 was met name nodig om een deadline af te kopen. Die verdien ik over de jaren wel terug. Het verlies dat ik zou maken op de totale SV einde carriere kan ik door de jaren heen ook wel opvangen. Ik denk er komend jaar op punten in ieder geval flink op vooruit te kunnen gaan!

Rawolf bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DKO - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM