Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TSV-FGU

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Baske

Baske

Deal TSV-FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal TSV-FGU   Deal TSV-FGU Emptyma 3 okt - 17:18:36

Na veel overleg met Rick gaan we beide akkoord met het voorstel van de admins:

Naar FGU: Nairo Quintana + Dayer Quintana + Julien Vermote
Naar TSV: Jacob Hindsgaul + Matevz Govekar + Piet Allegaert + Xandres Vervloesem

Uitleg vanuit 'kamp' TSV:
Vertrek Quintana is een vertrek van gegarandeerde SV waarde (135), maar de toekomst van Quintana met het nieuws van afgelopen week is erg onzeker. Gaat hij nog fietsen? Waar gaat hij fietsen? Wie durft het aan met hem? De kans is natuurlijk aanwezig dat hij een prima team vindt en nog een jaar of vier mooi in de punten rijdt, maar met het nieuws van afgelopen week is er meer onzekerhied ingeslopen.

Hier tegenover wil ik graag verjongen en haal ik dus drie 'talenten' binnen + Piet Allegaert (+/- 100-120 punten per jaar + een SV). Vervloesem in de NEO's voor 99 MIO gekocht en nu voor een prikkie daarvan (+/- 20). Hindsgaul een potentiele ronderenner met pech afgelopen jaar, maar wel potentie (+/- 50). Aangevuld met Govekar welke top10 bij WK under 23 reed (door Rick goedkoop gekocht en nu voor circa 60 aan mij verkocht).

Ik wilde de deal graag zo goed als in balans qua aantallen, dus heb ik D. Quintana en Vermote aan de deal toegevoegd zodat we zowel qua aantal renners (3 vs4) als in (potentiele) waarde redelijk gelijk komen.

Fijn dat Rick en ik er alsnog uitgekomen zijn. Hopelijk kan iedereen zich ook in deze deal vinden..

Bennyboy, Rawolf en Hapsnurker vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal TSV-FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TSV-FGU   Deal TSV-FGU Emptyma 3 okt - 17:41:29

Niks aan toe te voegen. Over de waardes kun je het hebben. Al helemaal over de waarde van Quintana na afgelopen week. ;-)

Die onzekerheid en het wegvallen van de cash maken deze deal minder aantrekkelijk. Ik ben akkoord gegaan, omdat het nog altijd past in mijn doorselecteren en meer waarde creëren. Ik hoop dat Quintana nog een goed contact krijgt en punten gaat rijden. Dat zal helpen om wellicht volgend jaar nog een stapje te maken.

Ik wil Bas bedanken. Hele fijne nieuwe speler, met wie ik zie prettig (wederzijds, denk ik) contact heb gehad. Ook aan Marco, die ik niet gesproken heb, maar die zich keurig heeft opgesteld. Ik hoop dat hier nu een streep onder gaat.

bbflood, Rawolf, Hapsnurker en Baske vinden dit bericht leuk

Rawolf

Rawolf

Deal TSV-FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TSV-FGU   Deal TSV-FGU Emptyma 3 okt - 18:02:26

Wijze les voor Baske miss buiten de waardes om dat hij niet hard genoeg onderhandeld had als dit ook nog binnen de mogelijkheden lag voor Rick 😉

Baske vindt dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Deal TSV-FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TSV-FGU   Deal TSV-FGU Empty

Deal TSV-FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP